ІНТЕГРАЦІЯ КОМПЕТЕНТНОСТІ «ЗДАТНІСТЬ ПРИЙМАТИ ОБҐРУНТОВАНІ РІШЕННЯ» В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ У ГАЛУЗІ ХАРЧОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2706-6258.1(13).2025.330227Ключові слова:
загальні компетентності; професійна підготовка; харчові технології; освітній процес; обґрунтовані рішення; компетентнісний підхід; конкурентоспроможний фахівець; педагогічні підходи.Анотація
У статті акцентується увага на формуванні загальної компетентності «Здатність приймат обґрунтовані рішення», яка є однією з ключових в освітньому процесі підготовки майбутніх фахівців професійної освіти. Авторами обґрунтовано значення цієї компетентності для професійної діяльності, що передбачає розвиток аналітичного мислення, формування вмінь оцінювати ризики та приймати ефективні управлінські й технологічні рішення. Визначено роль цієї компетентності у підготовці конкурентоспроможних фахівців, окреслено педагогічні підходи та методи навчання, зокрема, використання інтерактивних технологій, проблемно- орієнтованого навчання, кейс-методів, проєктної діяльності.
##submission.downloads##
Опубліковано
2025-04-30
Як цитувати
Дубова, Н. ., & Філімонова, І. . (2025). ІНТЕГРАЦІЯ КОМПЕТЕНТНОСТІ «ЗДАТНІСТЬ ПРИЙМАТИ ОБҐРУНТОВАНІ РІШЕННЯ» В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ У ГАЛУЗІ ХАРЧОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ . Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи, (1(13), 141–147. https://doi.org/10.31499/2706-6258.1(13).2025.330227
Номер
Розділ
Статті