ІНТЕГРАЦІЯ КОМПЕТЕНТНОСТІ «ЗДАТНІСТЬ ПРИЙМАТИ ОБҐРУНТОВАНІ РІШЕННЯ» В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ У ГАЛУЗІ ХАРЧОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ

Автор(и)

  • Наталія Дубова Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини. , Україна https://orcid.org/0000-0001-6613-1044
  • Ірина Філімонова Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини. , Україна https://orcid.org/0000-0001-6833-6748

DOI:

https://doi.org/10.31499/2706-6258.1(13).2025.330227

Ключові слова:

загальні компетентності; професійна підготовка; харчові технології; освітній процес; обґрунтовані рішення; компетентнісний підхід; конкурентоспроможний фахівець; педагогічні підходи.

Анотація

У статті акцентується увага на формуванні загальної компетентності «Здатність приймат обґрунтовані рішення», яка є однією з ключових в освітньому процесі підготовки майбутніх фахівців професійної освіти. Авторами обґрунтовано значення цієї компетентності для професійної діяльності, що передбачає розвиток аналітичного мислення, формування вмінь оцінювати ризики та приймати ефективні управлінські й технологічні рішення. Визначено роль цієї компетентності у підготовці конкурентоспроможних фахівців, окреслено педагогічні підходи та методи навчання, зокрема, використання інтерактивних технологій, проблемно- орієнтованого навчання, кейс-методів, проєктної діяльності.

Біографії авторів

Наталія Дубова, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Кандидат педагогічних наук, доцент кафедри професійної освіти та технологій за профілями.

Ірина Філімонова, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Доктор філософії, доцент кафедри професійної освіти та технологій за профілями.

##submission.downloads##

Опубліковано

2025-04-30

Як цитувати

Дубова, Н. ., & Філімонова, І. . (2025). ІНТЕГРАЦІЯ КОМПЕТЕНТНОСТІ «ЗДАТНІСТЬ ПРИЙМАТИ ОБҐРУНТОВАНІ РІШЕННЯ» В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ У ГАЛУЗІ ХАРЧОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ . Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи, (1(13), 141–147. https://doi.org/10.31499/2706-6258.1(13).2025.330227

Номер

Розділ

Статті