ВПЛИВ ШКІЛЬНОЇ ДРАМАТЕРАПІЇ НА РОЗВИТОК КРЕАТИВНОГО МИСЛЕННЯ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2706-6258.2(14).2025.346680Ключові слова:
драматерапія, драматична реальність, творче мислення, креативність, психічні процеси, уява, креативний простір, освітній процесАнотація
У статті висвітлено поняття та охарактеризовано сутність креативного мислення як багатокомпонентного феномену, проаналізовано необхідні умови для формування та розвитку креативності дітей молодшого шкільного віку.
З метою розкриття творчого потенціалу дитини важливо організувати створення креативного ігрового простору, в якому думки та почуття школяра можуть бути виражені без осуду. Автором розкрито необхідність впровадження одного із найдієвіших освітніх методів – драматерапії. Такий підхід надає простір для самовираження, сприяє розвитку креативного мислення дитини у безпечному середовищі.
##submission.downloads##
Опубліковано
2025-11-25
Як цитувати
Алексеєва, Н. (2025). ВПЛИВ ШКІЛЬНОЇ ДРАМАТЕРАПІЇ НА РОЗВИТОК КРЕАТИВНОГО МИСЛЕННЯ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи, (2(14), 15–21. https://doi.org/10.31499/2706-6258.2(14).2025.346680
Номер
Розділ
Статті