ВПЛИВ ШКІЛЬНОЇ ДРАМАТЕРАПІЇ НА РОЗВИТОК КРЕАТИВНОГО МИСЛЕННЯ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ

Автор(и)

  • Наталія Алексеєва Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Україна https://orcid.org/0000-0002-6655-0932

DOI:

https://doi.org/10.31499/2706-6258.2(14).2025.346680

Ключові слова:

драматерапія, драматична реальність, творче мислення, креативність, психічні процеси, уява, креативний простір, освітній процес

Анотація

У статті висвітлено поняття та охарактеризовано сутність креативного мислення як багатокомпонентного феномену, проаналізовано необхідні умови для формування та розвитку креативності дітей молодшого шкільного віку.

З метою розкриття творчого потенціалу дитини важливо організувати створення креативного ігрового простору, в якому думки та почуття школяра можуть бути виражені без осуду. Автором розкрито необхідність впровадження одного із найдієвіших освітніх методів – драматерапії. Такий підхід надає простір для самовираження, сприяє розвитку креативного мислення дитини у безпечному середовищі.

Біографія автора

Наталія Алексеєва, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

викладач-стажист кафедри фахових методик та інноваційних технологій у початковій школі, член національної спілки театральних діячів України, Заслужений працівник культури України

##submission.downloads##

Опубліковано

2025-11-25

Як цитувати

Алексеєва, Н. (2025). ВПЛИВ ШКІЛЬНОЇ ДРАМАТЕРАПІЇ НА РОЗВИТОК КРЕАТИВНОГО МИСЛЕННЯ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи, (2(14), 15–21. https://doi.org/10.31499/2706-6258.2(14).2025.346680

Номер

Розділ

Статті