РОЛЬ ТА ЗНАЧЕННЯ SOFT SKILLS У ПРОФЕСІЙНОМУ СТАНДАРТІ ВЧИТЕЛЯ: АНАЛІЗ ТА ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ РЕАЛІЗАЦІЇ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2706-6258.2(14).2025.346724Ключові слова:
soft skills, професійний стандарт, компетентнісний підхід, трудові функції, емоційний інтелект, педагогічне партнерство, інклюзивна компетентність, формувальне оцінюванняАнотація
У статті здійснено науковий аналіз нормативного документа Професійний стандарт «Вчитель закладу загальної середньої освіти». Предметом дослідження є імплементація softskills у систему професійних компетентностей сучасного вчителя. Розкрито зміст ключових трудових функцій, у межах яких інтегровано розвиток комунікативних, емоційно-етичних, когнітивних і соціальних компетентностей. Показано, що стандарт орієнтує педагогічну освіту на підготовку вчителя як фахівця, здатного до ефективної взаємодії, лідерства, критичного мислення, емоційного самоконтролю та партнерства.
##submission.downloads##
Опубліковано
2025-11-25
Як цитувати
Кирильчук, О., & Дудник, Н. (2025). РОЛЬ ТА ЗНАЧЕННЯ SOFT SKILLS У ПРОФЕСІЙНОМУ СТАНДАРТІ ВЧИТЕЛЯ: АНАЛІЗ ТА ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ РЕАЛІЗАЦІЇ. Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи, (2(14), 46–52. https://doi.org/10.31499/2706-6258.2(14).2025.346724
Номер
Розділ
Статті