ПЕДАГОГІЧНИЙ ПОТЕНЦІАЛ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ ЩОДО ФОРМУВАННЯ ПІДПРИЄМЛИВОСТІ У ЗДОБУВАЧІВ ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ

Автор(и)

  • Оксана Лоюк Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Україна https://orcid.org/0000-0001-6027-0895

DOI:

https://doi.org/10.31499/2706-6258.2(14).2025.346764

Ключові слова:

здобувачі початкової освіти, підприємливість, технології навчання, проєктна технологія навчання, ігрова технологія навчання, технологія проблемного навчання, технологія аналізу ситуацій

Анотація

У статті розглянуто питання формування підприємливості у здобувачів початкової освіти. Мета – виокремити технології навчання, що сприятимуть формуванню підприємливості у здобувачів початкової освіти; довести їхній педагогічний потенціал в означеному контексті; запропонувати приклади практичного використання виокремлених технологій навчання. Використано методи дослідження: теоретичний аналіз наукових джерел; вивчення документів; узагальнення та інтерпретація результатів. Виокремлено технології навчання (проєктну, ігрову, проблемного навчання та аналізу ситуацій), що сприятимуть формуванню підприємливості у молодших школярів; доведено їхній педагогічний потенціал в означеному контексті; запропоновано приклади практичного використання.

Біографія автора

Оксана Лоюк, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри фахових методик та інноваційних технологій у початковій школі

##submission.downloads##

Опубліковано

2025-11-25

Як цитувати

Лоюк, О. (2025). ПЕДАГОГІЧНИЙ ПОТЕНЦІАЛ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ ЩОДО ФОРМУВАННЯ ПІДПРИЄМЛИВОСТІ У ЗДОБУВАЧІВ ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ. Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи, (2(14), 60–67. https://doi.org/10.31499/2706-6258.2(14).2025.346764

Номер

Розділ

Статті