ПЕДАГОГІЧНИЙ ПОТЕНЦІАЛ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ ЩОДО ФОРМУВАННЯ ПІДПРИЄМЛИВОСТІ У ЗДОБУВАЧІВ ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2706-6258.2(14).2025.346764Ключові слова:
здобувачі початкової освіти, підприємливість, технології навчання, проєктна технологія навчання, ігрова технологія навчання, технологія проблемного навчання, технологія аналізу ситуаційАнотація
У статті розглянуто питання формування підприємливості у здобувачів початкової освіти. Мета – виокремити технології навчання, що сприятимуть формуванню підприємливості у здобувачів початкової освіти; довести їхній педагогічний потенціал в означеному контексті; запропонувати приклади практичного використання виокремлених технологій навчання. Використано методи дослідження: теоретичний аналіз наукових джерел; вивчення документів; узагальнення та інтерпретація результатів. Виокремлено технології навчання (проєктну, ігрову, проблемного навчання та аналізу ситуацій), що сприятимуть формуванню підприємливості у молодших школярів; доведено їхній педагогічний потенціал в означеному контексті; запропоновано приклади практичного використання.
##submission.downloads##
Опубліковано
2025-11-25
Як цитувати
Лоюк, О. (2025). ПЕДАГОГІЧНИЙ ПОТЕНЦІАЛ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ ЩОДО ФОРМУВАННЯ ПІДПРИЄМЛИВОСТІ У ЗДОБУВАЧІВ ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ. Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи, (2(14), 60–67. https://doi.org/10.31499/2706-6258.2(14).2025.346764
Номер
Розділ
Статті