КОЗАЦЬКА ПЕДАГОГІКА У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ЯК ЦІННІСНА ОСНОВА НАЦІОНАЛЬНО-ПАТРІОТИЧНОГО ВИХОВАННЯ УЧНІВСЬКОЇ МОЛОДІ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2706-6258.2(14).2025.346769Ключові слова:
аксіологічний підхід, професійна підготовка, майбутній учитель, ціннісні орієнтації, педагогічна рефлексія, національно-патріотичне виховання, освітній процес, козацька педагогіка, учніАнотація
У статті розкрито зміст аксіологічного підходу як концептуальної основи професійної підготовки майбутніх учителів в аспекті козацької педагогіки. Обґрунтовано теоретико-методологічні засади його реалізації у формуванні ціннісних орієнтацій, гуманістичного світогляду та педагогічної рефлексії. Застосовано методи аналізу, узагальнення та інтерпретації наукових джерел. Встановлено, що аксіологічний підхід сприяє цілісному розвитку особистості майбутнього вчителя засобами козацької педагогіки, формуванню його професійної ідентичності та готовності до гуманістичної міжособистісної взаємодії.
##submission.downloads##
Опубліковано
2025-12-18
Як цитувати
Макарчук, В., & Амонс, М. (2025). КОЗАЦЬКА ПЕДАГОГІКА У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ЯК ЦІННІСНА ОСНОВА НАЦІОНАЛЬНО-ПАТРІОТИЧНОГО ВИХОВАННЯ УЧНІВСЬКОЇ МОЛОДІ. Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи, (2(14), 68–75. https://doi.org/10.31499/2706-6258.2(14).2025.346769
Номер
Розділ
Статті