МЕДІАОСВІТНІ ТЕХНОЛОГІЇ ЯК СКЛАДОВА ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2706-6258.2(14).2025.346781Ключові слова:
медіаосвітні технології, професійна підготовка, майбутній учитель початкової школи, медіаосвіта, медіаграмотність, медіакомпетентність, Нова українська школа (НУШ), професійна діяльність, вища школа, дидактичні основи, критичне мислення, методи навчання, інформаційний простірАнотація
У статті представлено результати дослідження теоретичного аналізу науково-педагогічної літератури щодо визначення поняття «медіаосвітні технології», висвітлено сутність поняття в контексті підготовки вчителів початкової школи. Детально описано ключові дидактичні функції медіаосвітніх технологій (демонстраційна, проєктна, практична, контрольна) та їхню методичну складову.
Зроблено висновок про значущість медіаосвітніх технологій, оскільки вони є необхідною складовою професіоналізму педагога, допомагають удосконалювати вміння ефективно працювати з інформацією, сприяють розвитку медіакомпетентності та готують здобувачів вищої освіти до майбутньої професійної діяльності в умовах Нової української школи (НУШ).
##submission.downloads##
Опубліковано
2025-11-25
Як цитувати
Мельничук, В., & Ящук, О. (2025). МЕДІАОСВІТНІ ТЕХНОЛОГІЇ ЯК СКЛАДОВА ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи, (2(14), 83–89. https://doi.org/10.31499/2706-6258.2(14).2025.346781
Номер
Розділ
Статті