ОРГАНІЗАЦІЯ НАВЧАННЯ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ

Автор(и)

  • Ірина Шевчук Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Україна https://orcid.org/0000-0001-9507-6048

DOI:

https://doi.org/10.31499/2706-6258.2(14).2025.346911

Ключові слова:

початкова школа, воєнний стан, організація освітнього процесу, дистанційне та змішане навчання, цифрові технології, психолого-педагогічна підтримка, емоційна стабільність учнів, арт-терапія, казкотерапія, гуманістичний підхід, безпечне освітнє середовище, педагогічна адаптація, інноваційні освітні технології, взаємодія з батьками, психологічна стійкість дітей

Анотація

У статті розкрито особливості організації освітнього процесу в початковій школі в умовах воєнного стану, коли педагогічна діяльність набуває кризового та адаптаційного характеру.

У роботі акцентовано увагу на важливості поєднання традиційних і цифрових форм навчання ‒ дистанційного, змішаного, асинхронного ‒ з метою створення гнучкої системи освіти, здатної функціонувати за будь-яких зовнішніх обставин. Висвітлено роль учителя як організатора навчального процесу, психолога, наставника та фасилітатора, який створює безпечне освітнє середовище, підтримує емоційну рівновагу дітей і формує в них навички саморегуляції та стійкості до стресу.

Біографія автора

Ірина Шевчук, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

кандидат педагогічних наук, доцент кафедри фахових методик та інноваційних технологій у початковій школі

##submission.downloads##

Опубліковано

2025-11-25

Як цитувати

Шевчук, І. (2025). ОРГАНІЗАЦІЯ НАВЧАННЯ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ. Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи, (2(14), 143–152. https://doi.org/10.31499/2706-6258.2(14).2025.346911

Номер

Розділ

Статті