ОРГАНІЗАЦІЯ НАВЧАННЯ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2706-6258.2(14).2025.346911Ключові слова:
початкова школа, воєнний стан, організація освітнього процесу, дистанційне та змішане навчання, цифрові технології, психолого-педагогічна підтримка, емоційна стабільність учнів, арт-терапія, казкотерапія, гуманістичний підхід, безпечне освітнє середовище, педагогічна адаптація, інноваційні освітні технології, взаємодія з батьками, психологічна стійкість дітейАнотація
У статті розкрито особливості організації освітнього процесу в початковій школі в умовах воєнного стану, коли педагогічна діяльність набуває кризового та адаптаційного характеру.
У роботі акцентовано увагу на важливості поєднання традиційних і цифрових форм навчання ‒ дистанційного, змішаного, асинхронного ‒ з метою створення гнучкої системи освіти, здатної функціонувати за будь-яких зовнішніх обставин. Висвітлено роль учителя як організатора навчального процесу, психолога, наставника та фасилітатора, який створює безпечне освітнє середовище, підтримує емоційну рівновагу дітей і формує в них навички саморегуляції та стійкості до стресу.
##submission.downloads##
Опубліковано
2025-11-25
Як цитувати
Шевчук, І. (2025). ОРГАНІЗАЦІЯ НАВЧАННЯ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ. Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи, (2(14), 143–152. https://doi.org/10.31499/2706-6258.2(14).2025.346911
Номер
Розділ
Статті