ІНТЕРАКТИВНІ ОСВІТНІ СЕРВІСИ ЯК ЧИННИК РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ У ДИСТАНЦІЙНОМУ НАВЧАННІ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2706-6258.2(14).2025.346927Ключові слова:
інтерактивні освітні сервіси, дистанційне навчання, особистісний розвиток, саморегуляція, мотивація та залученість, соціальна присутність, гейміфікація, формувальне оцінювання, проактивність здобувача, цифрова компетентність учителяАнотація
У статті розглянуто інтерактивні освітні сервіси, що змінюють операційну сторону дистанційного навчання та сприяють розвитку особистості. На основі теоретичного аналізу визначено, що основою організації дистанційного навчання складає інтерактивна взаємодія, що визначає логіку поєднання технологічних рішень із педагогічними функціями. Встановлено, що цифрова компетентність педагогів є педагогічною передумовою особистісної автономізації учня в дистанційному форматі. Розглянуто гейміфіковані інструменти формувального оцінювання, що створюють умови для розвитку особистісних характеристик здобувачів.
##submission.downloads##
Опубліковано
2025-11-25
Як цитувати
Ягоднікова, В., & Комар, О. (2025). ІНТЕРАКТИВНІ ОСВІТНІ СЕРВІСИ ЯК ЧИННИК РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ У ДИСТАНЦІЙНОМУ НАВЧАННІ. Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи, (2(14), 175–181. https://doi.org/10.31499/2706-6258.2(14).2025.346927
Номер
Розділ
Статті