ІНТЕРАКТИВНІ ОСВІТНІ СЕРВІСИ ЯК ЧИННИК РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ У ДИСТАНЦІЙНОМУ НАВЧАННІ

Автор(и)

  • Вікторія Ягоднікова КЗВО «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради», Україна https://orcid.org/0000-0001-5050-2189
  • Ольга Комар Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Україна https://orcid.org/0000-0003-0289-2359

DOI:

https://doi.org/10.31499/2706-6258.2(14).2025.346927

Ключові слова:

інтерактивні освітні сервіси, дистанційне навчання, особистісний розвиток, саморегуляція, мотивація та залученість, соціальна присутність, гейміфікація, формувальне оцінювання, проактивність здобувача, цифрова компетентність учителя

Анотація

У статті розглянуто інтерактивні освітні сервіси, що змінюють операційну сторону дистанційного навчання та сприяють розвитку особистості. На основі теоретичного аналізу визначено, що основою організації дистанційного навчання складає інтерактивна взаємодія, що визначає логіку поєднання технологічних рішень із педагогічними функціями. Встановлено, що цифрова компетентність педагогів є педагогічною передумовою особистісної автономізації учня в дистанційному форматі. Розглянуто гейміфіковані інструменти формувального оцінювання, що створюють умови для розвитку особистісних характеристик здобувачів.

Біографії авторів

Вікторія Ягоднікова, КЗВО «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради»

доктор педагогічних наук, професор, проректор з науково-педагогічної та інноваційної діяльності

Ольга Комар, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри фахових методик та інноваційних технологій у початковій школі

##submission.downloads##

Опубліковано

2025-11-25

Як цитувати

Ягоднікова, В., & Комар, О. (2025). ІНТЕРАКТИВНІ ОСВІТНІ СЕРВІСИ ЯК ЧИННИК РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ У ДИСТАНЦІЙНОМУ НАВЧАННІ. Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи, (2(14), 175–181. https://doi.org/10.31499/2706-6258.2(14).2025.346927

Номер

Розділ

Статті