ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ПІДХІД ДО ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ДО НАВЧАННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ІНОЗЕМНИХ МОВ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2706-6258.1.2019.178107Ключові слова:
Технологія, методика, навчання, педагогічні технології, особистісно-орієнтований підхід, інтеграція, мотивація, праксиологічний підхід.Анотація
У статті аналізується технологічний підхід до формування готовності майбутніх учителів початкової школи до навчання молодших школярів іноземних мов. Розглядається готовність учителя початкової школи до навчання іноземних мов у контексті особистісно-орієнтованого підходу як інтегративна якість особистості, що виявляється в єдності мотивації, професійно-педагогічних знань, умінь і навичок, що є умовою реалізації професійно-педагогічної діяльності.Посилання
Biriuk, L. Ya. (2009). Komunikatyvna kompetentnist’ maibutnioho vchytelia pochatkovykh klasiv: teoriia i tekhnolohii (na materiali vykladannia rosiiskoi movy). Hlukhiv: RVV Hlukhivskoho NPU im. O. Dovzhenka [in Ukrainian].
Lozova, V. I. (1993). Pedahohika. Rozdil “Dydaktyka”. Kyiv: ISDOU [in Ukrainian].
Pedagogika. (1988). Yu. K. Babanskogo (Ed.). Moscow: Prosveschenie [in Russian].
Pen’kova, R. I. (1978). Formirovanie u studentov pedagogicheskogo instituta gotovnosti k rabote klassnogo rukovoditelja. Extended abstract of candidate’s thesis [in Russian].
Simonova, N. M. (1982). Eksperimentalnoe issledovanie strukturyi motivatsii pri usvoenii inostrannogo yazyika v vuze. Extended abstract of candidate’s thesis. Moscow [in Russian].
Sikorskyi, P. I. (2000). Teoriia i metodyka dyferentsiiovanoho navchannia. Lviv: SPOLOM [in Ukrainian].
Sorokin, Yu. A. (2003). Psiholingvisticheskie aspekty izucheniya teksta. Moscow: Izd-vo MGOU [in Russian].
Udovychenko, H. M. (1974). Naukovo-doslidna robota studentiv-maibutnikh uchyteliv. Radianska shkola – Soviet school, 7, 102–108 [in Ukrainian].