ІДЕЯ ТЬЮТОРСЬКОЇ СИСТЕМИ НАВЧАННЯ В КЛАСИЧНИХ УНІВЕРСИТЕТАХ

Автор(и)

  • Людмила Бахмач Центр міжнародної освіти «Європейський колегіум» (м. Краків, Польща)., Ukraine https://orcid.org/0000-0001-7583-2475

DOI:

https://doi.org/10.31499/2706-6258.1.2019.178108

Ключові слова:

Тьютор, тьюторська система навчання, англійські університети, англійська система освіти, класичні університети, індивідуальна самостійна робота, зарубіжний досвід, освітні потреби.

Анотація

У статті розкрита сутність тьюторської системи навчання у класичних університетах; проаналізовано впровадження тьюторської системи навчання за кордоном та в Україні; розкрито зміст освіти в класичних університетах Англії; визначено функції тьютора. У статті визначено, що ідея тьюторської технології відродилася з ХVІІ ст. на основі потреби розвитку поширених в усьому світі сучасних положень: контекстуальної підготовки фахівця; особистісно-орієнтованої освіти і виховання; розвивального навчання; модульного розподілу навчального матеріалу і рейтингової оцінки знань; ігрових форм навчання тощо.

Біографія автора

Людмила Бахмач, Центр міжнародної освіти «Європейський колегіум» (м. Краків, Польща).

Кандидат педагогічних наук, викладач математики та інформатики.

Посилання

Boiko, A. M. (2010). T’iutorstvo iak zasib zadovolennia osvitnikh potreb osobystosti, kraiiny i suspil’stva. Pedahohichni nauky. Poltava, issue 1, 4–12 [in Ukrainian].

Boiko, A. (2011). T’iutor iakisno vyshcha pedahohichna pozytsiia i novyi prostir dukhovno-moral’noi vzayemodii. Pedahohichni nauky, issue. 2, 4–10 [in Ukrainian].

Ynostrannye unyversytety. (1899–1900). / Sost. pod red. L. A. Bohdanovycha. Moskva: O-vo rasprostranenyya polez. kn., issue 1–3 [in Russia].

Dem’ianenko, N. M. (2006) Systema t’iutorstva: aktualizatsiia retrodosvidu Velykoii Brytanii. Zb. nauk. prats’ Poltavs’koho derzh. ped. un-tu imeni V. H. Korolenka. Poltava, issue 6 (57), 72–75 [in Ukrainian].

Dem’ianenko, N. M. (2016). T’iutorstvo u vyshchii shkoli: vid kontseptual’noho obgruntuvannia do vprovadzhennia. Osvita, 13–14, 6 [in Ukrainian].

Forster, F., Hounsell, D., Thompson, S. (1995). Tutoring and Demonstrating: A Handbook. Centre for Teaching, Learning and Assessment. University of Edinburgh [in Great Britain].

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-12-03

Як цитувати

Бахмач, Л. (2021). ІДЕЯ ТЬЮТОРСЬКОЇ СИСТЕМИ НАВЧАННЯ В КЛАСИЧНИХ УНІВЕРСИТЕТАХ. Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи, (1), 12–18. https://doi.org/10.31499/2706-6258.1.2019.178108

Номер

Розділ

Статті