ІДЕЯ ТЬЮТОРСЬКОЇ СИСТЕМИ НАВЧАННЯ В КЛАСИЧНИХ УНІВЕРСИТЕТАХ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2706-6258.1.2019.178108Ключові слова:
Тьютор, тьюторська система навчання, англійські університети, англійська система освіти, класичні університети, індивідуальна самостійна робота, зарубіжний досвід, освітні потреби.Анотація
У статті розкрита сутність тьюторської системи навчання у класичних університетах; проаналізовано впровадження тьюторської системи навчання за кордоном та в Україні; розкрито зміст освіти в класичних університетах Англії; визначено функції тьютора. У статті визначено, що ідея тьюторської технології відродилася з ХVІІ ст. на основі потреби розвитку поширених в усьому світі сучасних положень: контекстуальної підготовки фахівця; особистісно-орієнтованої освіти і виховання; розвивального навчання; модульного розподілу навчального матеріалу і рейтингової оцінки знань; ігрових форм навчання тощо.Посилання
Boiko, A. M. (2010). T’iutorstvo iak zasib zadovolennia osvitnikh potreb osobystosti, kraiiny i suspil’stva. Pedahohichni nauky. Poltava, issue 1, 4–12 [in Ukrainian].
Boiko, A. (2011). T’iutor iakisno vyshcha pedahohichna pozytsiia i novyi prostir dukhovno-moral’noi vzayemodii. Pedahohichni nauky, issue. 2, 4–10 [in Ukrainian].
Ynostrannye unyversytety. (1899–1900). / Sost. pod red. L. A. Bohdanovycha. Moskva: O-vo rasprostranenyya polez. kn., issue 1–3 [in Russia].
Dem’ianenko, N. M. (2006) Systema t’iutorstva: aktualizatsiia retrodosvidu Velykoii Brytanii. Zb. nauk. prats’ Poltavs’koho derzh. ped. un-tu imeni V. H. Korolenka. Poltava, issue 6 (57), 72–75 [in Ukrainian].
Dem’ianenko, N. M. (2016). T’iutorstvo u vyshchii shkoli: vid kontseptual’noho obgruntuvannia do vprovadzhennia. Osvita, 13–14, 6 [in Ukrainian].
Forster, F., Hounsell, D., Thompson, S. (1995). Tutoring and Demonstrating: A Handbook. Centre for Teaching, Learning and Assessment. University of Edinburgh [in Great Britain].