ІНТЕРАКЦІЯ ЯК ОСНОВА ОСВІТНЬОГО СПІВРОБІТНИЦТВА НА УРОКАХ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2706-6258.1.2019.178126Ключові слова:
Освітній процес, особистісно-орієнтоване навчання, початкова школа, вчитель, молодші школярі, інтерактивне навчання, співробітництво.Анотація
Сучасна система освіти потребує радикальних змін в освітньому процесі, використання в інноваційній діяльності вчителя технологій, методів і засобів навчання, які сприяли б реалізації потенціалу навчального співробітництва учнів. Зміни у змісті, технологіях і керуванні освітнім процесом загальноосвітньої школи вимагають підготовки особистості вчителя для оновленої школи. Нині в освіті сформувався новий погляд на організацію освітнього процесу, де в центрі постають інтереси дитини. Саме цьому сприяє особистісно-орієнтоване інтерактивне навчання, активними учасниками якого є і вчитель, і учні. Фактично інтеракція є основою освітнього співробітництва на уроках у початковій школі.Посилання
Komar, O. A. (2008). Pidhotovka maibutnikh uchyteliv pochatkovoi shkoly do zastosuvannia interaktyvnykh tekhnolohii: teoretyko-metodychni aspekty: monohrafiia. Uman: Sofiia [in Ukrainian].
Pometun, O. I., Pyrozhenko, L. V. (2002). Interaktyvni technolohii navchannia: teoriia, dosvid.: metod. posibn. avt.-uklad. Kyiv: A.P.N. [in Ukrainian].
Pometun, O. I., Pyrozhenko L. V. (2004). Suchasnyi urok. Interaktyvni tekhnolohii navchannia. Kyiv: A.S.K. [in Ukrainian].
Savchenko, O. Ya. (1997). Dydaktyka pochatkovoi shkoly: pidruchnyk. Kyiv: Abrys [in Ukrainian].
Sukhomlynskyi, V. O. (1976). Sto porad vchytelevi. Vybrani tvory. (Vols. 1–5; Vol. 2). Kyiv: Radianska shkola [in Ukrainian].
##submission.downloads##
Опубліковано
2021-12-03
Як цитувати
Комар, О. (2021). ІНТЕРАКЦІЯ ЯК ОСНОВА ОСВІТНЬОГО СПІВРОБІТНИЦТВА НА УРОКАХ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ. Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи, (1), 64–70. https://doi.org/10.31499/2706-6258.1.2019.178126
Номер
Розділ
Статті