ІНТЕРАКЦІЯ ЯК ОСНОВА ОСВІТНЬОГО СПІВРОБІТНИЦТВА НА УРОКАХ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ

Автор(и)

  • Ольга Комар Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини., Україна https://orcid.org/0000-0003-0289-2359

DOI:

https://doi.org/10.31499/2706-6258.1.2019.178126

Ключові слова:

Освітній процес, особистісно-орієнтоване навчання, початкова школа, вчитель, молодші школярі, інтерактивне навчання, співробітництво.

Анотація

Сучасна система освіти потребує радикальних змін в освітньому процесі, використання в інноваційній діяльності вчителя технологій, методів і засобів навчання, які сприяли б реалізації потенціалу навчального співробітництва учнів. Зміни у змісті, технологіях і керуванні освітнім процесом загальноосвітньої школи вимагають підготовки особистості вчителя для оновленої школи. Нині в освіті сформувався новий погляд на організацію освітнього процесу, де в центрі постають інтереси дитини. Саме цьому сприяє особистісно-орієнтоване інтерактивне навчання, активними учасниками якого є і вчитель, і учні. Фактично інтеракція є основою освітнього співробітництва на уроках у початковій школі.

Біографія автора

Ольга Комар, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Доктор педагогічних наук, професор.

Посилання

Komar, O. A. (2008). Pidhotovka maibutnikh uchyteliv pochatkovoi shkoly do zastosuvannia interaktyvnykh tekhnolohii: teoretyko-metodychni aspekty: monohrafiia. Uman: Sofiia [in Ukrainian].

Pometun, O. I., Pyrozhenko, L. V. (2002). Interaktyvni technolohii navchannia: teoriia, dosvid.: metod. posibn. avt.-uklad. Kyiv: A.P.N. [in Ukrainian].

Pometun, O. I., Pyrozhenko L. V. (2004). Suchasnyi urok. Interaktyvni tekhnolohii navchannia. Kyiv: A.S.K. [in Ukrainian].

Savchenko, O. Ya. (1997). Dydaktyka pochatkovoi shkoly: pidruchnyk. Kyiv: Abrys [in Ukrainian].

Sukhomlynskyi, V. O. (1976). Sto porad vchytelevi. Vybrani tvory. (Vols. 1–5; Vol. 2). Kyiv: Radianska shkola [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-12-03

Як цитувати

Комар, О. (2021). ІНТЕРАКЦІЯ ЯК ОСНОВА ОСВІТНЬОГО СПІВРОБІТНИЦТВА НА УРОКАХ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ. Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи, (1), 64–70. https://doi.org/10.31499/2706-6258.1.2019.178126

Номер

Розділ

Статті