ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ЗАКЛАДІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ В ПРОЦЕСІ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31499/2706-6258.1.2019.178127

Ключові слова:

Професійна компетентність, інноваційні педагогічні технології, педагоги закладів дошкільної освіти, установа вищої освіти, фахова підготовка, система освіти, студенти, , педагогічна освіта.

Анотація

У статті розкрито ключові аспекти формування професійної компетентності майбутніх педагогів закладів дошкільної освіти в процесі фахової підготовки. Автором розроблено та апробовано умови формування професійної компетентності майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти. Апробація була проведена на базі Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Презентовані інструменти, включали аналіз відповідних теоретичних і методологічних джерел, а також узагальнення досвіду викладача з викладання курсу «Сучасні стратегії формування професійної компетентності майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти» студентам НПУ ім. М. П. Драгоманова. Акцентовано увагу на етапи формування професійної компетентності майбутніх педагогів закладів дошкільної освіти; обґрунтовані вимоги до сучасного педагога.

Біографія автора

Ольга Косенчук, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова.

Кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри педагогіки і психології дошкільної освіти та дитячої творчості

Посилання

Bazovyi komponent doshkil’noi osvity. (2012). A. M. Bohush (Ed.), Bielienka H. V., Bohinich O. L. et al. Kyiv in Ukrainian.

Bielienka, H. V. (2006). Vykhovatel ditei doshkilnoho viku: stanovlennia fakhivtsia v umovakh navchannia. Kyiv: Svitych in Ukrainian.

Bielienka, H. V. (2011). Formuvannia profesiinoi kompetentnosti suchasnoho vykhovatelia doshkilnoho navchalnoho zakladu. Kyiv: Universytet in Ukrainian.

Bohush, A. M. (2013). Kompetentnisnyi pidkhid do komunikatyvno-movlennievoi profesiinoi pidhotovky maibutnikh fakhivtsiv doshkilnoi osvity. Komunikatyvno-movlennievyi suprovid stavlennia ukrainomovnoi osobystosti maibutnikh fakhivtsiv doshkilnoi osvity pivdnia Ukrainy. Odesa, 32–92 in Ukrainian.

Dovkush, N. V. (2011). Pidhotovka maibutnikh vykhovateliv doshkilnykh navchalnykh zakladiv do prohnostychnoi diialnosti. Extended abstract of candidate’s thesis. Yalta in Ukrainian.

Pro vyshchu osvitu: Zakon Ukrainy vid 7 liutoho 2017 roku № 1838-VIII. URL: http://zakon0.rada.gov.ua/laws/1556-18

Kononko, O. L. (2012). Tsinnisne samostavlennia yak skladova kompetentnosti fakhivtsia sotsialno-pedahohichnoho profiliu. Naukovi zapysky [Nizhyn. derzh. un-tu im. M. Hoholia]. Ser. Psykhol.-ped. nauky, 3, 21–24. URL: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/Nzspp_2012_3_7.pdf in Ukrainian.

Kosenchuk, O. H., Bakhmat, N. V. (2019). Model informatsiino-komunikatsiinoho zabezpechennia upravlinnia yakistiu doshkilnoi osvity. Informatsiini tekhnolohii i zasoby navchannia, Vol. 69, 1, 246–257. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2019_69_1_23 in Ukrainian.

Kremen, V. H. (2006). Novi vymohy do yakisnoi osvity. Osvita Ukrainy, 45/46, 6–7 in Ukrainian.

Selevko, H. K. (2004). Kompetentnosty y ykh klassyfikatsyia. Narodnoe obrazovanye, 4, 138–143 in Russian.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-12-03

Як цитувати

Косенчук, О. (2021). ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ЗАКЛАДІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ В ПРОЦЕСІ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ. Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи, (1), 71–77. https://doi.org/10.31499/2706-6258.1.2019.178127

Номер

Розділ

Статті