КРИТЕРІЇ, ПОКАЗНИКИ, РІВНІ СФОРМОВАНОСТІ ГОТОВНОСТІ СТУДЕНТІВ ДО ЗАСТОСУВАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ ПЕДАГОГІЧНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ В ЗАКЛАДАХ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ

Автор(и)

  • Алла Кучай Комунальний вищий навчальний заклад «Уманський гуманітарно-педагогічний коледж ім. Т. Г. Шевченка»., Україна https://orcid.org/0000-0002-0133-2109

DOI:

https://doi.org/10.31499/2706-6258.1.2019.178128

Ключові слова:

Педагог закладів дошкільної освіти, інтерактивні педагогічні технології, критерії, показники, рівні сформованості готовності, сучасний вихователь, професійна діяльність, теоретичні основи, творчі, креативні.

Анотація

У статті обґрунтовуються теоретичні основи готовності майбутніх педагогів закладів дошкільної освіти до застосування інтерактивних педагогічних технологій у професійній діяльності. Розроблено критерії, показники, рівні сформованості готовності до застосування інтерактивних педагогічних технологій навчання у закладах дошкільної освіти майбутніми педагогами. З’ясовано, що застосування інтерактивних педагогічних технологій в освітній
процес є однією зі складових загальної системи формування готовності студентів до професійної діяльності. Зазначено, що критерії, рівні та їхні показники дозволяють перевірити сформованість готовності до застосування інтерактивних педагогічних технологій майбутніми педагогами, відповідно дають можливість визначити рівень сформованості означеної готовності.

Біографія автора

Алла Кучай, Комунальний вищий навчальний заклад «Уманський гуманітарно-педагогічний коледж ім. Т. Г. Шевченка».

Викладач-методист, викладач вищої категорії.

Посилання

Brokgauz, F. A. Efron, I. A. (2008). Illyustrirovannyy entsiklopedicheskiy slovar. Sovremennaya versiya. Moskva: Eksmo [in Russian].

Honcharenko, S. U. (1997). Ukrainskyi pedahohichnyi slovnyk. Kyiv: Lybid’ [in Ukrainian].

Marynovska, O. Ya. (2009). Formuvannia hotovnosti vchyteliv do proektno-vprovadzhuval’noi dial’nosti: teoriia i praktyka. Ivano-Frankivs’k: Symfoniia forte; Poltava: Dovkillia-K. [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-12-03

Як цитувати

Кучай, А. (2021). КРИТЕРІЇ, ПОКАЗНИКИ, РІВНІ СФОРМОВАНОСТІ ГОТОВНОСТІ СТУДЕНТІВ ДО ЗАСТОСУВАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ ПЕДАГОГІЧНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ В ЗАКЛАДАХ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ. Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи, (1), 78–84. https://doi.org/10.31499/2706-6258.1.2019.178128

Номер

Розділ

Статті