СИСТЕМА ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ: ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2706-6258.1.2019.178130Ключові слова:
Система дистанційного навчання, дистанційне навчання, вчителі початкової школи, закономірності, принципи, зміст.Анотація
У статті аналізуються теоретичні засади системи дистанційного навчання вчителів початкової школи. Обґрунтовано закономірності та принципи функціонування системи. Розкрито змістовий аспект дистанційного навчання вчителів початкової школи, до складу якого входить: авторські курси, уміння використовувати сучасні інформаційно-комунікаційні технології, досвід емоційно-вольового ставлення до цінностей дистанційного навчання, досвід професійного становлення та саморозвитку особистості засобами дистанційного навчання, досвід гуманної комунікації з викладачем та з колегами в професійному середовищі.Посилання
Andrushchenko, V. P., Bekhб I. D., Voloshchukб I. S. et al. (2009). Pedahohika vyshchoi shkoly. Kyiv: Pedahohichna dumka [in Ukrainian].
Bondar, V. I. (2005). Dydaktyka. Kyiv: Lybid [in Ukrainian].
Zimnyaya, I. A. (2002). Pedagogicheskaya psixologiya. Moskva: Logos [in Russian].
Kostiuk, H. S. (1989). Navchalno-vykhovnyi protses i psykhichnyi rozvytok osobystosti. Kyiv: Radianska shkola [in Ukrainian].
Pidlasyi, I. P. (2006). Praktychna pedahohika abo try tekhnolohii. Kyiv: Slovo [in Ukrainian].
Mukoviz, O. P. (2015). System of Distance Learning Administration in Continuing Education for Primary School Teachers. GLOKALde is an official e-journal of UDEEEWANA, Vol. 1, 1, 7–18 [in English].
Mukoviz, O. P. (2014). The course “Fundamentals of Distance Education in Primary Education” as a Component of Lifelong Education of Primary School Teachers. Informational Technologies in Education: Scientific Journal, 20, 66–73 [in English].