СИСТЕМА ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ: ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ

Автор(и)

  • Олексій Муковіз Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини., Україна https://orcid.org/0000-0001-9262-9209
  • Вадим Веремієнко Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини., Україна https://orcid.org/0000-0002-6317-3422
  • Віта Мельничук Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини., Україна https://orcid.org/0000-0002-6428-4247

DOI:

https://doi.org/10.31499/2706-6258.1.2019.178130

Ключові слова:

Система дистанційного навчання, дистанційне навчання, вчителі початкової школи, закономірності, принципи, зміст.

Анотація

У статті аналізуються теоретичні засади системи дистанційного навчання вчителів початкової школи. Обґрунтовано закономірності та принципи функціонування системи. Розкрито змістовий аспект дистанційного навчання вчителів початкової школи, до складу якого входить: авторські курси, уміння використовувати сучасні інформаційно-комунікаційні технології, досвід емоційно-вольового ставлення до цінностей дистанційного навчання, досвід професійного становлення та саморозвитку особистості засобами дистанційного навчання, досвід гуманної комунікації з викладачем та з колегами в професійному середовищі.

Біографії авторів

Олексій Муковіз, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Доктор педагогічних наук, професор кафедри теорії початкового навчання.

Вадим Веремієнко, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Викладач кафедри теорії початкового навчання.

Віта Мельничук, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Викладач кафедри теорії початкового навчання.

Посилання

Andrushchenko, V. P., Bekhб I. D., Voloshchukб I. S. et al. (2009). Pedahohika vyshchoi shkoly. Kyiv: Pedahohichna dumka [in Ukrainian].

Bondar, V. I. (2005). Dydaktyka. Kyiv: Lybid [in Ukrainian].

Zimnyaya, I. A. (2002). Pedagogicheskaya psixologiya. Moskva: Logos [in Russian].

Kostiuk, H. S. (1989). Navchalno-vykhovnyi protses i psykhichnyi rozvytok osobystosti. Kyiv: Radianska shkola [in Ukrainian].

Pidlasyi, I. P. (2006). Praktychna pedahohika abo try tekhnolohii. Kyiv: Slovo [in Ukrainian].

Mukoviz, O. P. (2015). System of Distance Learning Administration in Continuing Education for Primary School Teachers. GLOKALde is an official e-journal of UDEEEWANA, Vol. 1, 1, 7–18 [in English].

Mukoviz, O. P. (2014). The course “Fundamentals of Distance Education in Primary Education” as a Component of Lifelong Education of Primary School Teachers. Informational Technologies in Education: Scientific Journal, 20, 66–73 [in English].

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-12-03

Як цитувати

Муковіз, О., Веремієнко, В., & Мельничук, В. (2021). СИСТЕМА ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ: ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ. Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи, (1), 85–93. https://doi.org/10.31499/2706-6258.1.2019.178130

Номер

Розділ

Статті