ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ДО ВРАХУВАННЯ ПРИНЦИПУ НАСТУПНОСТІ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ.

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31499/2706-6258.1.2019.178248

Ключові слова:

Початкова школа, вчителі, наступність, мотивація, інноваційні методи навчання, співпраця, партнерство.

Анотація

У статті висвітлено проблеми щодо забезпечення принципу наступності в процесі навчання дітей англійської мови у початковій школі та підготовки вчителя до його реалізації. Визначено, що впровадження інноваційних методів навчання в освітній процес закладу вищої освіти сприятиме удосконаленню підготовки студентів. Привернуто увагу до використання дослідницьких та проектних робіт на практичних заняттях. Автор стверджує, що вагомими аспектам підготовки вчителів до реалізації принципу наступності є надання студентам спеціальності «Початкова освіта» додаткової спеціалізації «Дошкільна освіта» та налагодження партнерства факультетів педагогічної освіти з школами.

Біографії авторів

Любов Нос, Львівський національний університет імені Івана Франка.

Кандидат педагогічних наук, доцент кафедри початкової та дошкільної освіти.

Галина Бойко, Львівський національний університет імені Івана Франка.

Кандидат педагогічних наук, асистент кафедри початкової та дошкільної освіти.

Посилання

Dubaseniuk, O. A (2004). Innovatsiini navchal’ni tekhnolohii – osnova modernizatsii universytetskoi osvity. Zhytomyr: ZhDU im. I. Franka [in Ukrainian].

Dubaseniuk, O. A. (2014). Innovacii v suchasnii osviti. Zhytomyr: ZhDU im. I. Franka [in Ukrainian].

Inozemni movy. Navchal’na prohrama dlia zahal’noosvitnikh ta spetsializovanykh navchalnykh zakladiv. 1–4 klasy. URL: https://mon.gov.ua/storage/app/media/zagalna [in Ukrainian].

Pro zabezpechennia vzaiemodii v osvitnii roboti z dit’my starshoho doshkil’noho i molodshoho shkil’noho viku: instruktyvno-metodychni rekomendatsii. URL: https://zakon.rada.gov.ua/rada/show/v- [in Ukrainian].

Nos, L. S. (2016). Pidhotovka maibutnikh vchyteliv anhliiskoi movy dlia pochatkovoi shkoly u konteksti suchasnykh vymoh. Visnyk Lvivskoho un-tu. Seriia pedahohichna, Ed. 31, 148–154 [in Ukrainian].

Nos, L. S. (2016). Pidvyshchennia navchalnoi aktyvnosti shkoliariv molodshoho shkil’noho viku na urokakh anhliiskoi movy zasobamy ihrovoi dial’nosti. Molodyi vchenyi – Young Scientist, Ed. 9, 54–57 [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-12-03

Як цитувати

Нос, Л., & Бойко, Г. (2021). ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ДО ВРАХУВАННЯ ПРИНЦИПУ НАСТУПНОСТІ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ. Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи, (1), 94–99. https://doi.org/10.31499/2706-6258.1.2019.178248

Номер

Розділ

Статті