ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНО-СУБ’ЄКТНОЇ ПОЗИЦІЇ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ЯК НАУКОВА ПРОБЛЕМА
DOI:
https://doi.org/10.31499/2706-6258.1.2019.178249Ключові слова:
Майбутній учитель, початкова школа, суб’єктність, професійно-суб’єктна позиція, ставлення, формування.Анотація
У статті розкрито аспекти формування професійно-суб’єктної позиції майбутнього вчителя початкової школи як актуальної наукової проблеми. Обґрунтовано значущість формування професійно-суб’єктної позиції майбутнього вчителя початкової школи як першорядної мети, умови і результату його якісної фахової підготовки. Використано такі методи дослідження: теоретичні (аналіз філософської, педагогічної, психологічної літератури); інтерпретаційно-аналітичний метод, узагальнення.Посилання
Novyi tlumachnyi slovnyk ukrains’koi movy (2008). (Vol. 3). Kyiv: Akonit [in Ukrainian].
Asmolov, A. G. (1990). Psihologiya lichnosti. Moskva: Izd-vo MGU [in Russian].
Olhovaya, T. A. (2007). Stanovlenie sub’ektnosti studenta universiteta. Doctor’s thesis. Orenburg [in Russian].
Holodova, G. B. (2011). Vospitanie sub’ektnoy professionalnoy pozitsii buduschih pedagogov fizicheskoy kultury. Candidate’s thesis. Orenburg [in Russian].
Ilenkov, E. V. (1979). Problema idealnogo. Moskva: Nauka [in Russian].
Slovar prakticheskogo psihologa (1998). Minsk: Harvest [in Russian].
Abulhanova-Slavskaya, K. A. (1991). Strategiya zhizni. Moskva: Nauka [in Russian].
Ananev, B. G. (1987). O problemah sovremennogo chelovekoznaniya. Vopr. psihologii, 3, 2–8 [in Russian].
Goncharenko, S. U. (2004). Bagatorivneva pidgotovka v pedagogichnomu universyteti. Pedagogika i psy’xologiya, 1, 47–55 [in Ukrainian].
Levitskaya, I. A. (2012). Stanovlenie professionalno-sub’ektnoy pozitsii buduschego spetsialista. Almanah sovremennoy nauki i obrazovaniya, 10(65), 121–123 [in Russian].
Pligin, A. A. (2007). Poznavatelnyie strategii shkolnikov. Moskva: Profit Stayl [in Russian].
Treschev, A. M. (2001). Stanovlenie professionalno-sub’ektnoy pozitsii buduschego uchitelya. Doctor’s thesis. Kaluga [in Russian].