ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНО-СУБ’ЄКТНОЇ ПОЗИЦІЇ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ЯК НАУКОВА ПРОБЛЕМА

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31499/2706-6258.1.2019.178249

Ключові слова:

Майбутній учитель, початкова школа, суб’єктність, професійно-суб’єктна позиція, ставлення, формування.

Анотація

У статті розкрито аспекти формування професійно-суб’єктної позиції майбутнього вчителя початкової школи як актуальної наукової проблеми. Обґрунтовано значущість формування професійно-суб’єктної позиції майбутнього вчителя початкової школи як першорядної мети, умови і результату його якісної фахової підготовки. Використано такі методи дослідження: теоретичні (аналіз філософської, педагогічної, психологічної літератури); інтерпретаційно-аналітичний метод, узагальнення.

Біографія автора

Дмитро Пріма, Волинський інститут післядипломної педагогічної освіти.

Кандидат педагогічних наук, доцент кафедри методики викладання шкільних предметів.

Посилання

Novyi tlumachnyi slovnyk ukrains’koi movy (2008). (Vol. 3). Kyiv: Akonit [in Ukrainian].

Asmolov, A. G. (1990). Psihologiya lichnosti. Moskva: Izd-vo MGU [in Russian].

Olhovaya, T. A. (2007). Stanovlenie sub’ektnosti studenta universiteta. Doctor’s thesis. Orenburg [in Russian].

Holodova, G. B. (2011). Vospitanie sub’ektnoy professionalnoy pozitsii buduschih pedagogov fizicheskoy kultury. Candidate’s thesis. Orenburg [in Russian].

Ilenkov, E. V. (1979). Problema idealnogo. Moskva: Nauka [in Russian].

Slovar prakticheskogo psihologa (1998). Minsk: Harvest [in Russian].

Abulhanova-Slavskaya, K. A. (1991). Strategiya zhizni. Moskva: Nauka [in Russian].

Ananev, B. G. (1987). O problemah sovremennogo chelovekoznaniya. Vopr. psihologii, 3, 2–8 [in Russian].

Goncharenko, S. U. (2004). Bagatorivneva pidgotovka v pedagogichnomu universyteti. Pedagogika i psy’xologiya, 1, 47–55 [in Ukrainian].

Levitskaya, I. A. (2012). Stanovlenie professionalno-sub’ektnoy pozitsii buduschego spetsialista. Almanah sovremennoy nauki i obrazovaniya, 10(65), 121–123 [in Russian].

Pligin, A. A. (2007). Poznavatelnyie strategii shkolnikov. Moskva: Profit Stayl [in Russian].

Treschev, A. M. (2001). Stanovlenie professionalno-sub’ektnoy pozitsii buduschego uchitelya. Doctor’s thesis. Kaluga [in Russian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-12-03

Як цитувати

Пріма, Д. (2021). ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНО-СУБ’ЄКТНОЇ ПОЗИЦІЇ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ЯК НАУКОВА ПРОБЛЕМА. Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи, (1), 100–105. https://doi.org/10.31499/2706-6258.1.2019.178249

Номер

Розділ

Статті