ВИКОРИСТАННЯ ХМАРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ПІД ЧАС ПІДГОТОВКИ УЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31499/2706-6258.1.2019.178256

Ключові слова:

Вища освіта, початкова освіта, технології, хмарні технології, інформаційні технології, цифрові технології, підготовка майбутнього учителя, сервіс.

Анотація

У статті розглянуто окремі аспекти використання хмарних технологій у початковій освіті. Виявлено, що загалом існує багато досить різноманітних сервісів, які при методично правильному застосуванні позитивно вплинуть на мотивацію учнів до навчання. Проведено аналіз деяких хмарних сервісів та їх застосування майбутніми учителями початкової школи, вказано на етапи уроків де варто застосувати ту чи іншу технологію. Динамічна поява нових засобів інформаційно-комунікаційного навчання вимагає від вчителя постійного самонавчання та підвищення кваліфікації. Стаття покликана допомогти учителям розібратися з технологіями та методами їх застосування на сучасному уроці.

Біографія автора

Олександра Шкуренко, Київський університет імені Бориса Грінченка.

Кандидат педагогічних наук, кафедра початкової освіти Педагогічного Інституту.

Посилання

Vikipediia: vilna entsyklopediia. URL: https://uk.wikipedia.org/wiki/Prezi [in Ukrainian].

Iorsarter, E. Melmann, M., Pshenitsyna L. Maliuiemo komiksy shchodo staloho rozvytku. Global Action Plan. 55 s. URL: https://www.slideshare.net/teachersdemocracy/ss-24418698 [in Ukrainian].

Pedrada: portal osvitian Ukrainy. URL: https://www.pedrada.com.ua/news/276-kahoot-onlajjn-servis-dlja-stvorennja-viktorin-didaktichnikh-igor-i-testiv [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-12-03

Як цитувати

Шкуренко, О. (2021). ВИКОРИСТАННЯ ХМАРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ПІД ЧАС ПІДГОТОВКИ УЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи, (1), 152–162. https://doi.org/10.31499/2706-6258.1.2019.178256

Номер

Розділ

Статті