ЗАСТОСУВАННЯ МЕТОДИКИ EUROCOMGERM «DIE SIEBEN SIEBЕ» У СУЧАСНІЙ УКРАЇНСЬКІЙ ШКОЛІ»

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31499/2706-6258.1(3).2020.204280

Ключові слова:

Дидактика багатомовності, трансфер мовних знань, мовно-політична модель, полікультурність, мовнополітичне питання, модель зворотного порядку вивчення мов, рецептивна багатомовність, базова мова.

Анотація

Стаття присвячена аналізу теоретичних основ проєкту EuroCom, який базується на засадах дидактики багатомовності та дослідженню можливості використання елементів запропонованої авторами проєкту методики у практиці навчання другої іноземної мови. Зазначено, що концепція ґрунтується на ідеї використання наявних мовних знань у процесі вивчення другої та подальших іноземних мов. Проаналізовано основні елементи методики EuroCom та перевірено дієвість дослідження на запропонованих авторами прикладах. Вказано, що методика була успішно апробована в Європейських школах.

Біографія автора

Антон Андреєв, Криворізький державний педагогічний університет.

Аспірант кафедри німецької мови та літератури з методикою викладання.

Посилання

Andreiev, A. H. (2018). Rozvytok hramatychnoy kompetentsii uchniv starshoi shkoly zghidno z “Rekomendatsiyamy Rady Yevropy z movnoi osvity”: vymohy normatyvnykh dokumentiv ta realnist. Aktualni pytannia filolohii i metodyky vykladannia nimetskoi movy. Kryvyi Rih, 48–52. URL: http://elibrary.kdpu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/2857 [in Ukrainian].

Hamaniuk, V. A. (2012). Inshomovna osvita Nimechchyny u konteksti zahalno-evropeiskykh intehratsiinykh protsesiv: teoriia i praktyka. Kryvyi Rih: Vydavnychyi dim [in Ukrainian].

Hamaniuk, V. A., Zhdanova, N. S. (2015). Model naskriznoho movnoho kurykulumu. Filolohichni studii. Naukovyi visnik Kryvorizkoho derzhavnoho pedahohichnoho universytetu. Kryvyi Rih, Issue 12, 233–241. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PhSt_2015_12_30/ [in Ukrainian].

Hamaniuk V. A. (2013). Realizatsiia kontseptualnykh zasad bahatomovnosti u proektakh EUROCOM. Visnyk Zhytomyrskoho derzhavnoho universytetu imeni Ivana Franka, Issue 6, 71‒75. URL: http://nbuv. gov.ua/UJRN/VZhDU_2013_6_14 [in Ukrainian].

Smokotin, V. M. (2011). Poiski putej k mnogojazichiju i polikul’turnosti v ramkah koncepcii «Evropejskoe vzaimoponimanie». Vestnik Tomskogo gosudarstvennogo universiteta, 352 (November), 74–77. URL: http://irbis.bigpi.biysk.ru/cgi–bin/irbis64r_12/ [in Russian].

Nikolaeva, S. J. (2016). Kontsepzia inshomovnoi osviti v Ukraini rozrobka i realizatiya proceedings of the Scientic and Practical Conference, Ukraine. Kyiv: World Science, 4, 60‒61 [in Ukrainian].

Hjaltarnas-skapare-ar-dod. URL: http://8sidor.se/kultur/2018/11/hjaltarnas- skapare-ar-dod/

Huffeisen, B., Marx, N. (2014). EuroComGerm – Die sieben Siebe: Germanische Sprachen lesen lernen. Aachen. Shaker Verlag.

##submission.downloads##

Як цитувати

Андреєв, А. (2020). ЗАСТОСУВАННЯ МЕТОДИКИ EUROCOMGERM «DIE SIEBEN SIEBЕ» У СУЧАСНІЙ УКРАЇНСЬКІЙ ШКОЛІ». Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи, (1(3), 6–14. https://doi.org/10.31499/2706-6258.1(3).2020.204280

Номер

Розділ

Статті