ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД ЗАСТОСУВАННЯ ЦИФРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА УРОКАХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ

Автор(и)

  • Яків Бойко Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини., Україна https://orcid.org/0000-0001-5672-396X

DOI:

https://doi.org/10.31499/2706-6258.1(3).2020.204282

Ключові слова:

Інформаційно-комунікаційні технології, Інтернет, комп’ютерні програми, інтернет-ресурси, англійська мова, початкова школа, цифрові технології, мобільні додатки.

Анотація

У статті здійснено огляд переваг застосування цифрових технологій на уроках англійської мови в початковій школі. Охарактеризовано деякі інтерактивні методики, педагогічні програмні засоби та Інтернет-ресурси у процесі вивчення англійської мови в початковій школі. Досліджено потенційні можливості використання аудіо записувача, відеоконференції, віртуальних світів, інтерактивної дошки, караоке, мобільних додатків та комп’ютерних програм у навчальному процесі для формування мовленнєвих навичок за допомогою аутентичного спілкування.

Біографія автора

Яків Бойко, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Кандидат педагогічних наук, доцент кафедри англійської мови та методики її навчання.

Посилання

Bialystok, E., Hakuta, K. (1999). Confounded Age: Linguistic and Cognitive Factors in Age Differences for Second Language Acquisition. Second Language Acquisition and the Critical Period Hypothesis; ed. by D. Birdsong. Mahwah, N.J.: Lawrence Erlbaum Associates, 161–181. URL: http://citeseerx.ist.psu. edu/viewdoc/download?doi=10.1.1.475.3365&rep=rep1&type=pdf

Burstall, C., Jamieson, M., Cohen, S., Hargreaves, M. (1975). Primary French in the balance. Educational Research Journal. Vol. 17, № 3, 193–198.

Dalton, S. Language Learning Games: Why, When, and How. Manchester: Southern New Hampshire University. URL: https://www.academia.edu/4998040/Language_Learning_Games_Why_When_and_How

Hew, K. F., Cheung, W. S. (2010). Use of three-dimensional (3-D) immersive virtual worlds in K-12 and higher education settings: A review of the research. British Journal of Educational Technology, Vol. 41, 1, 33–55. URL: http://citeseerx.ist.psu.edu/viewdoc/download?doi=10.1.1.477.469&rep=rep1&type=pdf

Kirsch, C. (2008). Teaching foreign languages in the primary school. London: Continuum.

Krashen, S. (1981). Principles and practice in second language acquisition. London: Prentice-Hall International. URL: http://sdkrashen.com/content/books/principles_and_practice.pdf

Phillips, M. (2010). The perceived value of videoconferencing with primary pupils learning to speak a modern language. The Language Learning Journal. Vol. 38, 2, 221–238.

Swain, M. (1985). Communicative competence: Some roles of comprehensible input and comprehensible output in its development. Input in Second Language Acquisition; ed. by S. Gass, C. Madden. Rowley, Massachusetts: Newbury House, 235–253. URL: https://ru.scribd.com/doc/179356182/Swain-1985-communicative-competence-role-of-input-and-output-pdf

Terrell, S. S. (2011). Integrating online tools to motivate young English language learners to practice English outside the classroom. International Journal of Computer-Assisted Language Learning and Teaching (IJCALLT). Vol. 1, 2, 16–24. URL: http://www.irma-international.org/viewtitle/53798/

Wegerif, R. (2004). The Role of ICT as catalyst and support for dialogue. NALDIC Quarterly. Vol. 1, 4, 4–12. URL: https://www.naldic.org.uk/Resources/NALDIC/Teaching%20and%20Learning/Documents/ TheroleofICTascatalystandsupportfordialogue.pdf

##submission.downloads##

Як цитувати

Бойко, Я. (2020). ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД ЗАСТОСУВАННЯ ЦИФРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА УРОКАХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ. Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи, (1(3), 15–21. https://doi.org/10.31499/2706-6258.1(3).2020.204282

Номер

Розділ

Статті