ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД ЗАСТОСУВАННЯ ЦИФРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА УРОКАХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2706-6258.1(3).2020.204282Ключові слова:
Інформаційно-комунікаційні технології, Інтернет, комп’ютерні програми, інтернет-ресурси, англійська мова, початкова школа, цифрові технології, мобільні додатки.Анотація
У статті здійснено огляд переваг застосування цифрових технологій на уроках англійської мови в початковій школі. Охарактеризовано деякі інтерактивні методики, педагогічні програмні засоби та Інтернет-ресурси у процесі вивчення англійської мови в початковій школі. Досліджено потенційні можливості використання аудіо записувача, відеоконференції, віртуальних світів, інтерактивної дошки, караоке, мобільних додатків та комп’ютерних програм у навчальному процесі для формування мовленнєвих навичок за допомогою аутентичного спілкування.Посилання
Bialystok, E., Hakuta, K. (1999). Confounded Age: Linguistic and Cognitive Factors in Age Differences for Second Language Acquisition. Second Language Acquisition and the Critical Period Hypothesis; ed. by D. Birdsong. Mahwah, N.J.: Lawrence Erlbaum Associates, 161–181. URL: http://citeseerx.ist.psu. edu/viewdoc/download?doi=10.1.1.475.3365&rep=rep1&type=pdf
Burstall, C., Jamieson, M., Cohen, S., Hargreaves, M. (1975). Primary French in the balance. Educational Research Journal. Vol. 17, № 3, 193–198.
Dalton, S. Language Learning Games: Why, When, and How. Manchester: Southern New Hampshire University. URL: https://www.academia.edu/4998040/Language_Learning_Games_Why_When_and_How
Hew, K. F., Cheung, W. S. (2010). Use of three-dimensional (3-D) immersive virtual worlds in K-12 and higher education settings: A review of the research. British Journal of Educational Technology, Vol. 41, 1, 33–55. URL: http://citeseerx.ist.psu.edu/viewdoc/download?doi=10.1.1.477.469&rep=rep1&type=pdf
Kirsch, C. (2008). Teaching foreign languages in the primary school. London: Continuum.
Krashen, S. (1981). Principles and practice in second language acquisition. London: Prentice-Hall International. URL: http://sdkrashen.com/content/books/principles_and_practice.pdf
Phillips, M. (2010). The perceived value of videoconferencing with primary pupils learning to speak a modern language. The Language Learning Journal. Vol. 38, 2, 221–238.
Swain, M. (1985). Communicative competence: Some roles of comprehensible input and comprehensible output in its development. Input in Second Language Acquisition; ed. by S. Gass, C. Madden. Rowley, Massachusetts: Newbury House, 235–253. URL: https://ru.scribd.com/doc/179356182/Swain-1985-communicative-competence-role-of-input-and-output-pdf
Terrell, S. S. (2011). Integrating online tools to motivate young English language learners to practice English outside the classroom. International Journal of Computer-Assisted Language Learning and Teaching (IJCALLT). Vol. 1, 2, 16–24. URL: http://www.irma-international.org/viewtitle/53798/
Wegerif, R. (2004). The Role of ICT as catalyst and support for dialogue. NALDIC Quarterly. Vol. 1, 4, 4–12. URL: https://www.naldic.org.uk/Resources/NALDIC/Teaching%20and%20Learning/Documents/ TheroleofICTascatalystandsupportfordialogue.pdf