ГНУЧКИЙ ПІДХІД ДО РОЗРОБКИ НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНИХ МАТЕРІАЛІВ ДЛЯ КУРСУ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ПРОФЕСІЙНОГО ВЖИТКУ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2706-6258.1(3).2020.204287Ключові слова:
Скрам, Scrum, гнучкий підхід до управління проєктами, розробка навчально-методичного забезпечення, удосконалення роботи авторського колективу кафедри, іноземна мова професійного вжитку, навчально-методичний комплекс, інформаційні технології.Анотація
У статті проаналізовано традиційний підхід до розробки навчально-методичного забезпечення, зокрема, до організації роботи колективу кафедри над укладанням посібників, підручників, методичних рекомендацій до курсу іноземної мови професійного вжитку. Матеріалом дослідження є сучасні практики галузі інформаційних технологій, спрямовані на оптимізацію проєктної діяльності та управління проєктами. Визначено основні проблеми, які підлягають вирішенню і запропоновано Скрам як оптимальний підхід до гнучкої розробки та управління проєктами.Посилання
Litsensiyni umovy provadzhennia osvitnioyi diyalnosti zakladiv osvity: Postanova Kabinetu Ministriv Ukrayiny vid 30 hrudnia 2015 r. # 1187 [License Terms for Providing Services of Education by Education Institutions: the Decree of the Cabinet of Ministers of Ukraine of December 30th, 2015 # 1187]. URL: https://www.kmu.gov.ua/ua/npas/248779880 [in Ukrainian].
Tokarieva, V. I., Petrenko, O. V., Kliuchova, L. S. (2017). Polozhennia pro navchalno-metodychnyi kompleks dyscipliny, spetsialnosti v Donetskomu derzhavnomu universyteti upravlinnia [Regulations on the teaching and learning materials for a discipline, specialty at Donetsk State University of Management], Mariupol, DonDUU [in Ukrainian].
Schwaber, K., Sutherland J. (2013). Ischerpyvayushcheye rukovodstvo po Skramu: Pravila igry [Scrum Guide. The Definitive Guide to Scrum: the Rules of the Game]. URL: http://creativecommons.org/ licenses/by-sa/4.0/legalcode [in Russian].