СИСТЕМА ОВОЛОДІННЯ МАЙБУТНІМИ ВЧИТЕЛЯМИ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ТЕХНОЛОГІЄЮ ПЕДАГОГІЧНОГО СПІЛКУВАННЯ

Автор(и)

  • Тетяна Грітченко Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини., Україна https://orcid.org/0000-0001-6389-3203
  • Оксана Лоюк Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини., Україна https://orcid.org/0000-0001-6027-0895

DOI:

https://doi.org/10.31499/2706-6258.1(3).2020.204289

Ключові слова:

Майбутні вчителі початкової школи, технологія педагогічного спілкування, вміння педагогічного спілкування, рівні оволодіння операціями педагогічного спілкування, система оволодіння майбутніми вчителями початкової школи технологією педагогічного спілкування, молодші школярі, педагогічна практика.

Анотація

У статті представлено систему оволодіння майбутніми вчителями початкової школи технологією педагогічного спілкування. Обґрунтована необхідність розробки зазначеної системи. Наведено опис поетапного оволодіння технологією педагогічного спілкування майбутніми вчителями початкової школи. Розкрито сутність діагностувального, інформаційно-орієнтувального, навчально-технологічного, підсумкового етапів процесу оволодіння майбутніми вчителями початкової школи технологією педагогічного спілкування. Схарактеризовано рівні оволодіння операціями педагогічного спілкування майбутніми педагогами.

Біографії авторів

Тетяна Грітченко, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Кандидат педагогічних наук, доцент кафедри фахових методик та інноваційних технологій у початковій школі.

Оксана Лоюк, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Кандидат педагогічних наук, доцент кафедри фахових методик та інноваційних технологій у початковій школі.

Посилання

Batrakova, S. N. (2002). Pedagogicheskoe obschenie kak dialog v kulture. Pedagogika, 4, 27–32. [in Russian].

Butenko, N. Yu. (2005). Komunikatyvna maisternist vykladacha. K.: KNEU [in Ukrainian].

Vasylieva, M. P. (1997). Formuvannia komunikatyvnykh umin yak komponenta pedahohichnoi kultury maibutnoho vchytelia. Extended abstract of candidate’s thesis. Kharkiv [in Ukrainian].

Volkova, N. P. (2006). Profesiino-pedahohichna komunikatsiia. K.: Akademiia [in Ukrainian].

Hlazkova, I. Ya. (2004). Pidhotovka maibutnoho vchytelia do orhanizatsii navchalnoho dialohu v profesiinii diialnosti. Extended abstract of candidate’s thesis. Kharkiv [in Ukrainian].

Grehnev, V. S. (1990). Kultura pedagogicheskogo obscheniya. M.: Prosveschenie [in Russian].

Kan-Kalik, V. A. (1987). Uchitelyu o pedagogicheskom obschenii. M.: Pedagogika [in Russian].

Leontev, A. A. (1979). Pedagogicheskoe obschenie. M.: Znanie [in Russian].

Markova, A. K. (1996). Psihologiya professionalizma. M.: Prosveschenie [in Russian].

##submission.downloads##

Як цитувати

Грітченко, Т., & Лоюк, О. (2020). СИСТЕМА ОВОЛОДІННЯ МАЙБУТНІМИ ВЧИТЕЛЯМИ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ТЕХНОЛОГІЄЮ ПЕДАГОГІЧНОГО СПІЛКУВАННЯ. Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи, (1(3), 42–49. https://doi.org/10.31499/2706-6258.1(3).2020.204289

Номер

Розділ

Статті