ВИКОРИСТАННЯ СУЧАСНИХ ІНСТРУМЕНТІВ ФОРМУВАЛЬНОГО ОЦІНЮВАННЯ ПІД ЧАС НАВЧАННЯ ЛІНІЙНОЇ АЛГЕБРИ СТУДЕНТІВ ПЕДАГОГІЧНИХ УНІВЕРСИТЕТІВ

Автор(и)

  • Віталій Дубовик Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини., Україна https://orcid.org/0000-0003-0717-4719
  • Галина Іщенко Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини., Україна https://orcid.org/0000-0002-8584-7125

DOI:

https://doi.org/10.31499/2706-6258.1(3).2020.204291

Ключові слова:

Формувальне оцінювання, лінійна алгебра, вчитель математики, освітній процес, інструменти оцінювання, засоби навчання, системи лінійних рівнянь, блок-схема.

Анотація

У статті розглянуто трактування поняття «формувальне оцінювання» та визначено актуальність впровадження такого виду оцінювання в освітній процес. Вказано інструменти формувального оцінювання під час навчання лінійної алгебри, а також наведено методику використання цього виду оцінювання у процесі вивчення змістового модуля «Системи лінійних рівнянь» із використанням інструменту Draw.io. Описано переваги створення блок-схеми на тему «Дослідження та розв’язання довільної системи лінійних рівнянь» за допомогою використання інструменту Draw.io над традиційним складанням блок-схеми на аркуші паперу.

Біографії авторів

Віталій Дубовик, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Викладач кафедри вищої математики та методики навчання математики.

Галина Іщенко, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Кандидат педагогічних наук, доцент кафедри вищої математики та методики навчання математики.

Посилання

Ainsworth L. Common Formative Assessments 2.0: How Teacher Teams Intentionally Align Standards, Instruction, and Assessment. URL: https://www.cosa.k12.or.us/sites/default/files/materials/events/larry_ ainsworth_keynote_handout.pdf.

Black, P., Wiliam, D. (1998). Assessment and Classroom Learning. Assessment in Education: Principles, Policy & Practice. Vol. 5, 1, 7–74.

Veremei, Ye. R. (2019). Vykorystannia formuiuchoho otsiniuvannia v elektronnomu navchalnomu kursi. Open educational e-environment of modern University, 10, 10–100 [in Ukrainian].

Dementiievska, N. P. (2011). Formuiuche otsiniuvannia v kursi z doprofilnoi pidhotovky za prohramoiu Intel «Shliakh do uspikhu». Informatyka i informatsiini tekhnolohii v navchalnykh zakladakh – Informatics and information technologies in educational establishments, 6(36). URL: http://lib.iitta.gov.ua/641 [in Ukrainian].

Elektronnyi posibnyk za prohramoiu «Intel. Navchannia dlia maibutnoho» [Online Intel Program Guide. Learning for the Future»]. URL: www.intel.com/education/teachi [in Ukrainian].

Marchenko, O. M. (2015). Formuiuche otsiniuvannia yak perspektyvnyi shliakh rozvytku novoho pedahohichnoho myslennia. Nova pedahohichna dumka – A new pedochic thought, 2, 50–54 [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Як цитувати

Дубовик, В., & Іщенко, Г. (2020). ВИКОРИСТАННЯ СУЧАСНИХ ІНСТРУМЕНТІВ ФОРМУВАЛЬНОГО ОЦІНЮВАННЯ ПІД ЧАС НАВЧАННЯ ЛІНІЙНОЇ АЛГЕБРИ СТУДЕНТІВ ПЕДАГОГІЧНИХ УНІВЕРСИТЕТІВ. Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи, (1(3), 50–58. https://doi.org/10.31499/2706-6258.1(3).2020.204291

Номер

Розділ

Статті