ВИКОРИСТАННЯ СУЧАСНИХ ІНСТРУМЕНТІВ ФОРМУВАЛЬНОГО ОЦІНЮВАННЯ ПІД ЧАС НАВЧАННЯ ЛІНІЙНОЇ АЛГЕБРИ СТУДЕНТІВ ПЕДАГОГІЧНИХ УНІВЕРСИТЕТІВ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2706-6258.1(3).2020.204291Ключові слова:
Формувальне оцінювання, лінійна алгебра, вчитель математики, освітній процес, інструменти оцінювання, засоби навчання, системи лінійних рівнянь, блок-схема.Анотація
У статті розглянуто трактування поняття «формувальне оцінювання» та визначено актуальність впровадження такого виду оцінювання в освітній процес. Вказано інструменти формувального оцінювання під час навчання лінійної алгебри, а також наведено методику використання цього виду оцінювання у процесі вивчення змістового модуля «Системи лінійних рівнянь» із використанням інструменту Draw.io. Описано переваги створення блок-схеми на тему «Дослідження та розв’язання довільної системи лінійних рівнянь» за допомогою використання інструменту Draw.io над традиційним складанням блок-схеми на аркуші паперу.Посилання
Ainsworth L. Common Formative Assessments 2.0: How Teacher Teams Intentionally Align Standards, Instruction, and Assessment. URL: https://www.cosa.k12.or.us/sites/default/files/materials/events/larry_ ainsworth_keynote_handout.pdf.
Black, P., Wiliam, D. (1998). Assessment and Classroom Learning. Assessment in Education: Principles, Policy & Practice. Vol. 5, 1, 7–74.
Veremei, Ye. R. (2019). Vykorystannia formuiuchoho otsiniuvannia v elektronnomu navchalnomu kursi. Open educational e-environment of modern University, 10, 10–100 [in Ukrainian].
Dementiievska, N. P. (2011). Formuiuche otsiniuvannia v kursi z doprofilnoi pidhotovky za prohramoiu Intel «Shliakh do uspikhu». Informatyka i informatsiini tekhnolohii v navchalnykh zakladakh – Informatics and information technologies in educational establishments, 6(36). URL: http://lib.iitta.gov.ua/641 [in Ukrainian].
Elektronnyi posibnyk za prohramoiu «Intel. Navchannia dlia maibutnoho» [Online Intel Program Guide. Learning for the Future»]. URL: www.intel.com/education/teachi [in Ukrainian].
Marchenko, O. M. (2015). Formuiuche otsiniuvannia yak perspektyvnyi shliakh rozvytku novoho pedahohichnoho myslennia. Nova pedahohichna dumka – A new pedochic thought, 2, 50–54 [in Ukrainian].