ПЕДАГОГІЧНА ВЗАЄМОДІЯ ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ ТА СІМ’Ї У ВИХОВАННІ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2706-6258.1(3).2020.204293Ключові слова:
Співробітництво, форми взаємодії, синергетика, батьки, дошкільники, педагоги, діти, методи впливу, педагогічна взаємодія.Анотація
У статті предметом розгляду є сутність поняття педагогічної взаємодії педагогів і батьків. Проаналізовано наукові джерела, що містять інформацію про педагогічну співпрацю з батьками дошкільників. Висвітлено сутність понять: «взаємодія», «синергетика», «співробітництво». Виокремлено методи впливу учасників педагогічного процесу один на одного. Подано форми взаємодії педагогів і батьків. Дане дослідження розширює модель підготовки майбутнього вихователя до роботи з батьками дітей. Подальші розвідки у даному напрямку тісно пов’язані з дослідженням, що стосуються педагогічної роботи з батьками.Посилання
Beluhin, D. A. (2005). Lichnostno orientirovannaya pedagogika. Moskva: Moskovskiy psihologo-sotsialnyiy institut [in Russian].
Beluhin, D. A. (2006). Lichnostno orientirovannaya pedagogika v voprosah i otvetah. Moskva: Moskovskiy psihologo sotsialnyy institut [in Russian].
Boiko, A. M. (1996). Onovlena paradyhma vykhovannia: shliakhy realizatsii: pidhotovka vchytelia do formuvannia vykhovuiuchykh vidnosyn z uchniamy. Kyiv [in Ukrainian].
Kulikova, T. A. (1999). Semeynaya pedagogika i domashnee vospitanie. Moskva [in Russian].
Lozova, V. I., Trotsko, H. V. (2002). Teoretychni osnovy vykhovannia i navchannia. Kharkiv [in Ukrainian].
Mashovets, M. A. (2000). Pidhotovka studentiv do spivpratsi z batkamy ditei doshkilnoho viku. Kyiv [in Ukrainian].
Pedahohichnyi slovnyk. (2001). M. D. Yarmachenka (Ed.). Kyiv: Pedahohichna dumka [in Ukrainian].
Filosofskiy entsiklopedicheskiy slovar. (1983). L. F. Ilichev (Ed.). Moskva: Sov. entsiklopediy [in Russian].