МОДЕЛЬ «ПЕРЕВЕРНУТОГО» НАВЧАННЯ У ВИКЛАДАННІ ЛІНГВІСТИЧНИХ ДИСЦИПЛІН МАЙБУТНІМ УЧИТЕЛЯМ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31499/2706-6258.1(3).2020.204298

Ключові слова:

Лінгвістичні дисципліни, іноземна мова, перевернуте навчання, взаємонавчання, командне навчання, проблемне навчання, навчальна платформа Moodle, програмний додаток Extempore.

Анотація

У статті розглянуто особливості використання моделі «перевернутого» навчання у викладанні лінгвістичних дисциплін майбутнім учителям англійської мови. Запропонована ідея «перевернутого» навчання базується на використанні навчальної платформи Moodle, створеної для забезпечення викладачів та студентів можливістю розробки персонального навчального середовища. Надано рекомендації з організації іншомовної навчальної діяльності із застосуванням програмного додатку Extempore. Схарактеризовано основні переваги та недоліки моделі перевернутого навчання у викладанні лінгвістичних дисциплін.

Біографії авторів

Олена Мартинюк, Хмельницький національний університет.

Кандидат педагогічних наук, доцент кафедри практики іноземної мови та методики викладання.

Галина Лисак, Хмельницький національний університет.

Кандидат педагогічних наук, доцент кафедри практики іноземної мови та методики викладання.

Посилання

Bergmann, J., Sams, A. (2012). Flip Your Classroom: Reach Every Student in Every Class Every Day. Washington DC: International Society for Technology in Education [in English].

Crouch, C. H., Mazur, E. (2001). Peer Instruction: Ten Years of Experience and Results. American Journal of Physics. Vol. 69, 970–977 [in English].

DesLauriers, L., Schelew, E., Wieman, C. (2011). Improved Learning in a Large-Enrollment Physics Class. Science. Vol. 332, 862–864 [in English].

Extempore app website. URL: https://extemporeapp.com/ [in English].

Flipped Learning Network. URL: https://flippedlearning.org/wp-content/uploads/2016/07/FLIP_handout_ FNL_Web.pdf [in English].

Hamdan, N., McKnight, P., McKnight, K., Arfstrom, K. A. Review of Flipped Learning: Flipped Learning Network. URL: https://flippedlearning.org/wp-content/uploads/2016/07/LitReview_Flipped Learning.pdf [in English].

Higher Education Academy. URL: https://www.heacademy.ac.uk/knowledge-hub/flipped-learning-0 [in English].

Khan, S. Let’s Use Video to Reinvent Education. TED. URL: https://www.ted.com/talks/salman_khan_ let_s_use_video_to_reinvent_education [in English].

Lage, M. J., Platt, G. J., Treglia, M. (2000) Inverting the Classroom: A Gateway to Creating an Inclusive Learning Environment. The Journal of Economic Education. JSTOR. Vol. 31, 1, 30–43 [in English].

Talbert, R. (2012) Inverted Classroom. Colleagues, Vol. 9(1). URL: http://scholarworks.gvsu.edu/ colleagues/vol9/iss1/7 [in English].

The University of Manchester. URL: http://www.elearning.eps.manchester.ac.uk/blog/2014/flip/ [in English].

The University of Queensland. URL: http://www.uq.edu.au/tediteach/flipped-classroom/olt-transforming/ index.html [in English].

The University of Texas at Austin. URL: https://facultyinnovate.utexas.edu/how-to-flip [in English].

Walsh, K. Flipping the language classroom. URL: https://flippedlearning.org/academic_subject/ foreign_languages/flipping-the-language-classroom/ [in English].

##submission.downloads##

Як цитувати

Мартинюк, О., & Лисак, Г. (2020). МОДЕЛЬ «ПЕРЕВЕРНУТОГО» НАВЧАННЯ У ВИКЛАДАННІ ЛІНГВІСТИЧНИХ ДИСЦИПЛІН МАЙБУТНІМ УЧИТЕЛЯМ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ. Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи, (1(3), 86–93. https://doi.org/10.31499/2706-6258.1(3).2020.204298

Номер

Розділ

Статті