МОДЕЛЬ «ПЕРЕВЕРНУТОГО» НАВЧАННЯ У ВИКЛАДАННІ ЛІНГВІСТИЧНИХ ДИСЦИПЛІН МАЙБУТНІМ УЧИТЕЛЯМ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2706-6258.1(3).2020.204298Ключові слова:
Лінгвістичні дисципліни, іноземна мова, перевернуте навчання, взаємонавчання, командне навчання, проблемне навчання, навчальна платформа Moodle, програмний додаток Extempore.Анотація
У статті розглянуто особливості використання моделі «перевернутого» навчання у викладанні лінгвістичних дисциплін майбутнім учителям англійської мови. Запропонована ідея «перевернутого» навчання базується на використанні навчальної платформи Moodle, створеної для забезпечення викладачів та студентів можливістю розробки персонального навчального середовища. Надано рекомендації з організації іншомовної навчальної діяльності із застосуванням програмного додатку Extempore. Схарактеризовано основні переваги та недоліки моделі перевернутого навчання у викладанні лінгвістичних дисциплін.Посилання
Bergmann, J., Sams, A. (2012). Flip Your Classroom: Reach Every Student in Every Class Every Day. Washington DC: International Society for Technology in Education [in English].
Crouch, C. H., Mazur, E. (2001). Peer Instruction: Ten Years of Experience and Results. American Journal of Physics. Vol. 69, 970–977 [in English].
DesLauriers, L., Schelew, E., Wieman, C. (2011). Improved Learning in a Large-Enrollment Physics Class. Science. Vol. 332, 862–864 [in English].
Extempore app website. URL: https://extemporeapp.com/ [in English].
Flipped Learning Network. URL: https://flippedlearning.org/wp-content/uploads/2016/07/FLIP_handout_ FNL_Web.pdf [in English].
Hamdan, N., McKnight, P., McKnight, K., Arfstrom, K. A. Review of Flipped Learning: Flipped Learning Network. URL: https://flippedlearning.org/wp-content/uploads/2016/07/LitReview_Flipped Learning.pdf [in English].
Higher Education Academy. URL: https://www.heacademy.ac.uk/knowledge-hub/flipped-learning-0 [in English].
Khan, S. Let’s Use Video to Reinvent Education. TED. URL: https://www.ted.com/talks/salman_khan_ let_s_use_video_to_reinvent_education [in English].
Lage, M. J., Platt, G. J., Treglia, M. (2000) Inverting the Classroom: A Gateway to Creating an Inclusive Learning Environment. The Journal of Economic Education. JSTOR. Vol. 31, 1, 30–43 [in English].
Talbert, R. (2012) Inverted Classroom. Colleagues, Vol. 9(1). URL: http://scholarworks.gvsu.edu/ colleagues/vol9/iss1/7 [in English].
The University of Manchester. URL: http://www.elearning.eps.manchester.ac.uk/blog/2014/flip/ [in English].
The University of Queensland. URL: http://www.uq.edu.au/tediteach/flipped-classroom/olt-transforming/ index.html [in English].
The University of Texas at Austin. URL: https://facultyinnovate.utexas.edu/how-to-flip [in English].
Walsh, K. Flipping the language classroom. URL: https://flippedlearning.org/academic_subject/ foreign_languages/flipping-the-language-classroom/ [in English].