ЕКСКУРСІЯ ЯК ФОРМА ІНКЛЮЗИВНОГО ТУРИЗМУ ДЛЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ

Автор(и)

  • Ірина Резніченко Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини., Україна https://orcid.org/0000-0003-2810-2378
  • Валентина Пісняк Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини., Україна https://orcid.org/0000-0001-7833-9192

DOI:

https://doi.org/10.31499/2706-6258.1(3).2020.204303

Ключові слова:

Інклюзія, інклюзивний туризм, діти з особливими освітніми потребами, екскурсія, соціалізація, виховний вплив, інтеграція, комунікація.

Анотація

У статті аналізується проблема інтеграції в загальноосвітній простір школярів з особливими освітніми потребами. Розглядається визначення поняття «інклюзивний туризм» як засіб активної соціалізації молодших школярів з особливими освітніми потребами. Визначено його основні завдання. Встановлено види екскурсій та охарактеризовано кожен з них. Теоретично обґрунтовано та практично перевірено ефективність виховного впливу екскурсії як форми інклюзивного туризму для молодших школярів з особливими освітніми потребами.

Біографії авторів

Ірина Резніченко, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Кандидат педагогічних наук, доцент кафедри виховних технологій та педагогічної творчості.

Валентина Пісняк, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Викладач кафедри фахових методик та інноваційних технологій у початковій школі.

Посилання

Zakon Ukrainy «Pro turyzm»: vvodytsia v diiu Postanovoiu Verkhovnoi Rady Ukrainy № 325/95-VR vid 15.09.95. (1995). Vidomosti Verkhovnoi Rady, Issue 31, St241 [in Ukrainian].

Zaslavs'ka, A. V. (2019). Pedagogicheskaja napravlenost' raboty ekskursovoda: osobennosti podgotovki organizatorov іnkljuzivnogo turizma. Uchenye zapisi Orlovskogo gosudarstvennogo universiteta, Issue 1(82), 249 [in Russian].

Naumenko, L. Yu., Lepskyi, V. V., Makarenko, S. V. ta in. (2015). Inkliuzyvnyi turyzm yak vyd reabilitatsii: suchasni potreby invalidiv. Visnyk VDNZU «Ukrainska medychna stomatolohichna akademiia», Issue 2, 23–26 [in Ukrainian].

Oryshko, S. P. Vykhovni mozhlyvosti turystsko-kraieznavchoi diialnosti. Naukovyi visnyk Uzhhorodskoho natsionalnoho universytetu. URL: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/bitstream/lib/5532/1/vykhovni% 20mozhlyvosti%20turystsko-kraieznavchoi%20diialnosti.pdf [in Ukrainian].

Patsaliuk, I. I. (2010). Ekskursii yak zasib formuvannia ta rozshyrennia znan pro mystetstvo. Naukovi zapysky. Seriia: Mystetstvoznavstvo. Issue 1, 178−183 [in Ukrainian].

Pro vnesennia zmin do Zakonu Ukrainy «Pro osvitu» shchodo osoblyvostei dostupu osib z osoblyvymy osvitnimy potrebamy do osvitnikh posluh: Zakon Ukrainy vid 23 trav. 2017 r. № 2053. (2017). Holos Ukrainy, issue 123, 3 [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Як цитувати

Резніченко, І., & Пісняк, В. (2020). ЕКСКУРСІЯ ЯК ФОРМА ІНКЛЮЗИВНОГО ТУРИЗМУ ДЛЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ. Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи, (1(3), 120–126. https://doi.org/10.31499/2706-6258.1(3).2020.204303

Номер

Розділ

Статті