СИСТЕМА СУЧАСНИХ ПРОЄКТНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В АРХЕТИПІ ПОЄДНАННЯ НАУКИ ТА ПРАКТИКИ ЖИТТЯ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31499/2706-6258.1(3).2020.204306

Ключові слова:

Формування культурологічної компетентності, модель формування культурологічної компетенції, модель культурологічної підготовки, навчально-методичний комплекс, мистецтво взаємодії, культурологічний світогляд, культурологічні знання, культурологічні навички, культурологічні уміння.

Анотація

У статті розглядається на прикладі використання проєктних технологій досліджена система аксіологічних цінностей як основи поєднання науки та практики життя – на сучасному етапі і у системі історичного становлення інноваційних моделей сучасної освіти. Проаналізовано роль проєктних технологій у системному формуванні гармонійної особистості сучасної молодої людини. Досліджено функції культурологічної компетентності у системі сучасних проєктних технологій, дискурс співвіднесення сучасних культурологічних досягнень і парадигми сучасної освіти. Проаналізовано роль проєктних технологій у системі інноваційної освіти.

Біографії авторів

Марія Якубовська, Українська академія друкарства.

Доцентка кафедри інформаційної, бібліотечної та книжкової справи.

Марія Грицай, Львівський національний університет імені Івана Франка.

Магістрантка факультету педагогічної освіти.

Посилання

Beh, I. D. (2015). Selected scientific works. Personal education. Kyiv ‒ Chernivtsi: Bukrek, Issue 1 [in Ukrainian].

Goncharenko, S. (1997). Ukrainian Pedagogical Dictionary. K.: Libid [in Ukrainian].

Dychkivska, I. M. (2004). Innovatsiini pedahohichni tekhnolohii. Kyiv: Akademvydav [in Ukrainian].

Popova, O. I. (2016). Aktualni problemy formuvannia osobystosti v navchalno-vykhovnomu protsesi osvitnikh zakladiv. Berdiansk: vydavets Tkachuk O. V. [in Ukrainian].

Tyschenko, V. (2006). Teacher of higher education: the phenomenon of the profession. Lviv: Spolom [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Як цитувати

Якубовська, М., & Грицай, М. (2020). СИСТЕМА СУЧАСНИХ ПРОЄКТНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В АРХЕТИПІ ПОЄДНАННЯ НАУКИ ТА ПРАКТИКИ ЖИТТЯ. Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи, (1(3), 144–149. https://doi.org/10.31499/2706-6258.1(3).2020.204306

Номер

Розділ

Статті