СИСТЕМА СУЧАСНИХ ПРОЄКТНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В АРХЕТИПІ ПОЄДНАННЯ НАУКИ ТА ПРАКТИКИ ЖИТТЯ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2706-6258.1(3).2020.204306Ключові слова:
Формування культурологічної компетентності, модель формування культурологічної компетенції, модель культурологічної підготовки, навчально-методичний комплекс, мистецтво взаємодії, культурологічний світогляд, культурологічні знання, культурологічні навички, культурологічні уміння.Анотація
У статті розглядається на прикладі використання проєктних технологій досліджена система аксіологічних цінностей як основи поєднання науки та практики життя – на сучасному етапі і у системі історичного становлення інноваційних моделей сучасної освіти. Проаналізовано роль проєктних технологій у системному формуванні гармонійної особистості сучасної молодої людини. Досліджено функції культурологічної компетентності у системі сучасних проєктних технологій, дискурс співвіднесення сучасних культурологічних досягнень і парадигми сучасної освіти. Проаналізовано роль проєктних технологій у системі інноваційної освіти.Посилання
Beh, I. D. (2015). Selected scientific works. Personal education. Kyiv ‒ Chernivtsi: Bukrek, Issue 1 [in Ukrainian].
Goncharenko, S. (1997). Ukrainian Pedagogical Dictionary. K.: Libid [in Ukrainian].
Dychkivska, I. M. (2004). Innovatsiini pedahohichni tekhnolohii. Kyiv: Akademvydav [in Ukrainian].
Popova, O. I. (2016). Aktualni problemy formuvannia osobystosti v navchalno-vykhovnomu protsesi osvitnikh zakladiv. Berdiansk: vydavets Tkachuk O. V. [in Ukrainian].
Tyschenko, V. (2006). Teacher of higher education: the phenomenon of the profession. Lviv: Spolom [in Ukrainian].
##submission.downloads##
Як цитувати
Якубовська, М., & Грицай, М. (2020). СИСТЕМА СУЧАСНИХ ПРОЄКТНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В АРХЕТИПІ ПОЄДНАННЯ НАУКИ ТА ПРАКТИКИ ЖИТТЯ. Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи, (1(3), 144–149. https://doi.org/10.31499/2706-6258.1(3).2020.204306
Номер
Розділ
Статті