ТЕОРЕТИЧНЕ ОБҐРУНТУВАННЯ МОДЕЛІ ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ ДО ПРОФЕСІЙНО-ТВОРЧОЇ САМОРЕАЛІЗАЦІЇ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31499/2706-6258.2(6).2021.247506

Анотація

У статті досліджено проблему формування готовності до професійно-творчої самореалізації майбутніх учителів образотворчого мистецтва. Мета статті полягає в обґрунтуванні моделі формування досліджуваного утворення. Методологічну основу дослідження становлять діалектична та системна методології, що застосовують у галузі педагогічних досліджень. Використано загальнонаукові та логічні методи аналізу, синтезу, індукції й дедукції, історичного і компаративістського дослідження проблеми. Доведено, що впровадження моделі формування готовності до професійно-творчої самореалізації майбутніх учителів образотворчого мистецтва сприяє оптимізації досліджуваного процесу.

Ключові слова: модель; моделювання; готовність; професійно-творча самореалізація; художньо-педагогічна діяльність; фахова підготовка; майбутні вчителі образотворчого мистецтва; образотворче мистецтво.

Біографія автора

Лі Цін, Сумський державний педагогічний університету імені А. С. Макаренка.

Aспірант кафедри педагогіки.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-01-06

Як цитувати

Цін, Л. (2022). ТЕОРЕТИЧНЕ ОБҐРУНТУВАННЯ МОДЕЛІ ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ ДО ПРОФЕСІЙНО-ТВОРЧОЇ САМОРЕАЛІЗАЦІЇ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА. Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи, (2(6), 7–13. https://doi.org/10.31499/2706-6258.2(6).2021.247506

Номер

Розділ

Статті