ТЕОРЕТИЧНЕ ОБҐРУНТУВАННЯ МОДЕЛІ ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ ДО ПРОФЕСІЙНО-ТВОРЧОЇ САМОРЕАЛІЗАЦІЇ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА
DOI:
https://doi.org/10.31499/2706-6258.2(6).2021.247506Анотація
У статті досліджено проблему формування готовності до професійно-творчої самореалізації майбутніх учителів образотворчого мистецтва. Мета статті полягає в обґрунтуванні моделі формування досліджуваного утворення. Методологічну основу дослідження становлять діалектична та системна методології, що застосовують у галузі педагогічних досліджень. Використано загальнонаукові та логічні методи аналізу, синтезу, індукції й дедукції, історичного і компаративістського дослідження проблеми. Доведено, що впровадження моделі формування готовності до професійно-творчої самореалізації майбутніх учителів образотворчого мистецтва сприяє оптимізації досліджуваного процесу.
Ключові слова: модель; моделювання; готовність; професійно-творча самореалізація; художньо-педагогічна діяльність; фахова підготовка; майбутні вчителі образотворчого мистецтва; образотворче мистецтво.