ПРАКТИЧНА РЕАЛІЗАЦІЯ ОСВІТНІХ ПРОГРАМ У СУЧАСНИХ ШКОЛАХ ВЕЛИКОЇ БРИТАНІЇ

Автор(и)

  • Ірина Постоленко Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини., Україна https://orcid.org/0000-0001-8533-8614

DOI:

https://doi.org/10.31499/2706-6258.2(6).2021.247507

Анотація

У статті розглянуто питання практичної реалізації освітніх програм у сучасних школах Великої Британії. Досліджено основні методологічні підходи до реалізації змісту навчальних предметів. Вивчено особливості організації педагогічного процесу під час вивчення предметів ядра і базових предметів у британських школах, а саме: англійська мова, математика, природознавство, мистецтво та дизайн, громадянознавство, технології та дизайн, географія, історія, ІКТ, сучасні іноземні мови, музика, фізичне виховання, особистісний та соціальний розвиток учнів, формування здорового способу життя, релігієзнавство.

Ключові слова: освітні програми; освітня діяльність; методологічні підходи; ключові етапи навчання; британські школярі; предмети ядра; базові предмети; позакласна та позашкільна робота.

Біографія автора

Ірина Постоленко, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Kандидат педагогічних наук, доцент кафедри англійської мови та методики її навчання.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-01-06

Як цитувати

Постоленко, І. (2022). ПРАКТИЧНА РЕАЛІЗАЦІЯ ОСВІТНІХ ПРОГРАМ У СУЧАСНИХ ШКОЛАХ ВЕЛИКОЇ БРИТАНІЇ. Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи, (2(6), 13–19. https://doi.org/10.31499/2706-6258.2(6).2021.247507

Номер

Розділ

Статті