КРИТЕРІЇ ОЦІННЮВАННЯ РІВНЯ СФОРМОВАНОСТІ ХУДОЖНІХ ЦІННОСТЕЙ У ДИТИНИ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ

Автор(и)

  • Тетяна Житнік Мелітопольский державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького., Україна https://orcid.org/0000-0003-2250-7251

DOI:

https://doi.org/10.31499/2706-6258.2(6).2021.247510

Анотація

У статті пропонуємо розгляд змісту Типової навчальної програми «Бесіди про мистецтво» (елементарного підрівня початкової мистецької школи), критеріїв оцінювання сформованості художніх цінностей у дітей старшого дошкільного віку, показників та характеристик їхніх досягнень. Методи дослідження: аналіз джерел з проблеми дослідження; узагальнення та систематизація методів діагностики сформованості художніх цінностей у дитини старшого дошкільного віку. Для елементарного підрівня початкової мистецької освіти доречно враховувати психофізіологічні особливості дитини та розвивально-ігровий характер вікового періоду як під час навчання, так і у процесі дослідження сформованості художніх цінностей.

Ключові слова: дошкільна педагогіка; мистецька освіта; естетичне виховання; художні цінності; дитина старшого дошкільного віку; критерії; рівні досягнень; візуальне мистецтво.

Біографія автора

Тетяна Житнік, Мелітопольский державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького.

Kандидат педагогічних наук, доцент кафедри дошкільної освіти та соціальної роботи.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-01-06

Як цитувати

Житнік, Т. (2022). КРИТЕРІЇ ОЦІННЮВАННЯ РІВНЯ СФОРМОВАНОСТІ ХУДОЖНІХ ЦІННОСТЕЙ У ДИТИНИ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи, (2(6), 20–27. https://doi.org/10.31499/2706-6258.2(6).2021.247510

Номер

Розділ

Статті