КРИТЕРІЇ ОЦІННЮВАННЯ РІВНЯ СФОРМОВАНОСТІ ХУДОЖНІХ ЦІННОСТЕЙ У ДИТИНИ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2706-6258.2(6).2021.247510Анотація
У статті пропонуємо розгляд змісту Типової навчальної програми «Бесіди про мистецтво» (елементарного підрівня початкової мистецької школи), критеріїв оцінювання сформованості художніх цінностей у дітей старшого дошкільного віку, показників та характеристик їхніх досягнень. Методи дослідження: аналіз джерел з проблеми дослідження; узагальнення та систематизація методів діагностики сформованості художніх цінностей у дитини старшого дошкільного віку. Для елементарного підрівня початкової мистецької освіти доречно враховувати психофізіологічні особливості дитини та розвивально-ігровий характер вікового періоду як під час навчання, так і у процесі дослідження сформованості художніх цінностей.
Ключові слова: дошкільна педагогіка; мистецька освіта; естетичне виховання; художні цінності; дитина старшого дошкільного віку; критерії; рівні досягнень; візуальне мистецтво.