ДІАГНОСТИЧНИЙ ІНСТРУМЕНТАРІЙ ДЛЯ ВИЗНАЧЕННЯ РІВНІВ СФОРМОВАНОСТІ ТВОРЧИХ УМІНЬ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ

Автор(и)

  • Юлія Бондар Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка., Україна https://orcid.org/0000-0003-4184-5424

DOI:

https://doi.org/10.31499/2706-6258.2(6).2021.247517

Анотація

У статті обґрунтовано актуальність проблеми діагностики творчих умінь молодших школярів. Метою роботи є визначення критеріїв, показників та діагностичного інструментарію рівнів сформованості творчих умінь молодших школярів. Методами дослідження обрано теоретичний аналіз та узагальнення літературних джерел. Підібрано педагогічні та загальнонаукові методи для констатувального етапу експерименту. Результати дослідження свідчать, що критерії та показники є основою для добору діагностичного інструментарію сформованості творчих умінь молодших школярів.

Ключові слова: творчі вміння; педагогічна діагностика; критерії; показники; рівні сформованості творчих умінь; експеримент; діагностичні методики; молодші школярі.

Біографія автора

Юлія Бондар, Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка.

Aспірантка факультету педагогіки і психології.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-01-06

Як цитувати

Бондар, Ю. (2022). ДІАГНОСТИЧНИЙ ІНСТРУМЕНТАРІЙ ДЛЯ ВИЗНАЧЕННЯ РІВНІВ СФОРМОВАНОСТІ ТВОРЧИХ УМІНЬ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ. Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи, (2(6), 35–41. https://doi.org/10.31499/2706-6258.2(6).2021.247517

Номер

Розділ

Статті