ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ НЕДЕРЖАВНОЇ ВИЩОЇ ШКОЛИ У США ТА ВЕЛИКОБРИТАНІЇ

Автор(и)

  • Лариса Корж-Усенко Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка., Ukraine https://orcid.org/0000-0001-9538-4147
  • Олена Сидоренко Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка., Ukraine https://orcid.org/0000-0002-6494-0451
  • Марина Чикалова Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка., Ukraine https://orcid.org/0000-0002-2660-3710

DOI:

https://doi.org/10.31499/2706-6258.2(6).2021.247519

Анотація

Розвідка присвячена розкриттю особливостей розвитку недержаної вищої школи у США та Великобританії. На підставі історіографічного аналізу з’ясовано ступінь розробленості обраної проблеми. З використанням ретроспективного аналізу розвитку світового освітнього простору висвітлено джерела становлення недержавних закладів вищої освіти у зазначених англомовних країнах. За допомогою синхронного аналізу перебігу інноваційних процесів у вищій освіті окреслено характерні особливості розвитку недержаної вищої школи у країнах США та Великобританії.

Ключові слова: розвиток; недержавна вища школа; вільний університет; вільна вища школа; інтернаціоналізація; глобалізація; масовізація; демократизація; якість освітніх послуг.

Біографії авторів

Лариса Корж-Усенко, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка.

Доктор педагогічних наук, доцент, доцент кафедри менеджменту освіти та педагогіки вищої школи.

Олена Сидоренко, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка.

Кандидат педагогічних наук, старший викладач кафедри практики англійської мови.

Марина Чикалова, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка.

Кандидат педагогічних наук, доцент кафедри практики англійської мови.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-01-06

Номер

Розділ

Статті