ВИКОРИСТАННЯ ПЛАТФОРМИ MOODLE З МЕТОЮ ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ В ПРОЦЕСІ ВИКЛАДАННЯ КУРСУ «ФІЛОСОФІЯ» У ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2706-6258.2(6).2021.247531Анотація
Метою статті є вивчення можливостей спрямування комп’ютерно-орієнтованого навчального середовища на формування комунікативної компетентності майбутнього випускника ЗВО. На прикладі використання платформи Moodle у процесі викладання курсу «Філософія» описані форми роботи викладача зі студентами у напрямі формування комунікативного освітнього середовища. Залучено наступні методи дослідження: педагогічне спостереження, моніторинг, аналіз, узагальнення, конкретизація, систематизація. З’ясовано, що платформа Moodle допомагає облаштувати інтегроване навчальне середовище з налагодженою взаємодією всіх його учасників, сформувати комунікативну компетентність майбутнього випускника ЗВО.
Ключові слова: компетентнісний підхід; комунікативна компетентність; комп’ютерно-орієнтоване навчальне середовище; платформа Moodle; емпатичні стосунки; діалогова освітня модель; викладання курсу «Філософія»; навчальний досвід КНУКіМ.