ВИКОРИСТАННЯ ПЛАТФОРМИ MOODLE З МЕТОЮ ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ В ПРОЦЕСІ ВИКЛАДАННЯ КУРСУ «ФІЛОСОФІЯ» У ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31499/2706-6258.2(6).2021.247531

Анотація

Метою статті є вивчення можливостей спрямування комп’ютерно-орієнтованого навчального середовища на формування комунікативної компетентності майбутнього випускника ЗВО. На прикладі використання платформи Moodle у процесі викладання курсу «Філософія» описані форми роботи викладача зі студентами у напрямі формування комунікативного освітнього середовища. Залучено наступні методи дослідження: педагогічне спостереження, моніторинг, аналіз, узагальнення, конкретизація, систематизація. З’ясовано, що платформа Moodle допомагає облаштувати інтегроване навчальне середовище з налагодженою взаємодією всіх його учасників, сформувати комунікативну компетентність майбутнього випускника ЗВО.

Ключові слова: компетентнісний підхід; комунікативна компетентність; комп’ютерно-орієнтоване навчальне середовище; платформа Moodle; емпатичні стосунки; діалогова освітня модель; викладання курсу «Філософія»; навчальний досвід КНУКіМ.

Біографії авторів

Катерина Кириленко, Київський національний університет культури і мистецтв.

Доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри філософії і педагогіки.

Вікторія Стратюк, Київський національний університет культури і мистецтв.

Mагістр міжнародних відносин, завідувач навчальної лабораторії кафедри філософії і педагогіки.

Людмила Бойко, Київський національний університет культури і мистецтв.

Kандидат педагогічних наук, професор кафедри філософії і педагогіки.

Олеся Бенюк, Київський національний університет культури і мистецтв.

Kандидат філософських наук, доцент кафедри філософії і педагогіки.

Олена Кундеревич, Київський національний університет культури і мистецтв.

Kандидат філософських наук, доцент кафедри філософії і педагогіки.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-01-06

Номер

Розділ

Статті