ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ПІДГОТОВКИ СТУДЕНТІВ МАГІСТРАТУРИ ДО ВИКЛАДАННЯ ФАХОВИХ МЕТОДИК ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ

Автор(и)

  • Людмила Березовська Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»., Україна https://orcid.org/0000-0002-3032-7261

DOI:

https://doi.org/10.31499/2706-6258.2(6).2021.247622

Анотація

У статті висвітлено теоретичні засади підготовки студентів магістратури спеціальності 012 «Дошкільна освіта» до викладання фахових методик; розглянуто законодавчі та нормативні документи щодо особливостей підготовки фахівців у закладах вищої освіти. Метою статті є висвітлення змістового компонента підготовки студентів магістратури до викладацької діяльності в галузі дошкільної освіти, зокрема фахових методик. Акцентовано, що від системи підготовки майбутніх викладачів у галузі дошкільної освіти залежить якість професійної діяльності всіх категорій фахівців, які працюють у системі дошкільної освіти.

Ключові слова: професійна компетентність; методична компетентність; сучасні інформаційні технології; студенти магістратури; викладацька діяльність; фахові методики; робоча програма; дошкільна освіта.

Біографія автора

Людмила Березовська, Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського».

Доктор педагогічних наук, доцент кафедри теорії і методики дошкільної освіти.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-01-06

Як цитувати

Березовська, Л. (2022). ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ПІДГОТОВКИ СТУДЕНТІВ МАГІСТРАТУРИ ДО ВИКЛАДАННЯ ФАХОВИХ МЕТОДИК ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ. Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи, (2(6), 87–97. https://doi.org/10.31499/2706-6258.2(6).2021.247622

Номер

Розділ

Статті