ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ПІДГОТОВКИ СТУДЕНТІВ МАГІСТРАТУРИ ДО ВИКЛАДАННЯ ФАХОВИХ МЕТОДИК ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2706-6258.2(6).2021.247622Анотація
У статті висвітлено теоретичні засади підготовки студентів магістратури спеціальності 012 «Дошкільна освіта» до викладання фахових методик; розглянуто законодавчі та нормативні документи щодо особливостей підготовки фахівців у закладах вищої освіти. Метою статті є висвітлення змістового компонента підготовки студентів магістратури до викладацької діяльності в галузі дошкільної освіти, зокрема фахових методик. Акцентовано, що від системи підготовки майбутніх викладачів у галузі дошкільної освіти залежить якість професійної діяльності всіх категорій фахівців, які працюють у системі дошкільної освіти.
Ключові слова: професійна компетентність; методична компетентність; сучасні інформаційні технології; студенти магістратури; викладацька діяльність; фахові методики; робоча програма; дошкільна освіта.