АКТУАЛЬНІ АСПЕКТИ РОЗВИТКУ СОЦІАЛЬНО-КОМУНІКАТИВНОЇ АКТИВНОСТІ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ

Автор(и)

  • Катерина Аверіна Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького., Україна https://orcid.org/0000-0003-0280-0848

DOI:

https://doi.org/10.31499/2706-6258.2(6).2021.247625

Анотація

У роботі розглянуто процесуальні аспекти соціальної комунікації як відповідної вимогам сьогодення комплексної характеристики соціалізаційних навичок здобувачів. Виявлені змістові елементи соціальної комунікації як форми волевиявлення практичних членів соціальної групи в певній колективній діяльності для досягнення соціально-значущого результату. Обґрунтовано перспективи активізації розвитку соціально-професійно важливих якостей здобувачів, компетентного застосування ними наявного арсеналу фахових знань, умінь і навичок шляхом створення відповідних умов координації педагогічного впливу на розвиток навичок соціальної комунікації особистості.

Ключові слова: соціальна комунікація; освітнє середовище; комунікативний підхід; соціальна взаємодія; суб’єкти соціальної комунікації; позанавчальна активність; соціалізаційні навички; здобувач вищої освіти.

Біографія автора

Катерина Аверіна, Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького.

Доктор педагогічних наук, доцент кафедри дошкільної освіти і соціальної роботи.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-01-06

Як цитувати

Аверіна, К. (2022). АКТУАЛЬНІ АСПЕКТИ РОЗВИТКУ СОЦІАЛЬНО-КОМУНІКАТИВНОЇ АКТИВНОСТІ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ. Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи, (2(6), 98–104. https://doi.org/10.31499/2706-6258.2(6).2021.247625

Номер

Розділ

Статті