СТРУКТУРНІ КОМПОНЕНТИ ПРОФЕСІЙНОЇ САМОСВІДОМОСТІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31499/2706-6258.2(6).2021.247632

Анотація

У статті досліджено структурні компоненти професійної самосвідомості майбутніх фахівців. Висвітлено погляди науковців щодо змісту та структури самосвідомості особистості, зокрема професійної самосвідомості. Визначено три етапи її формування, виділено складники у структурі професійної самосвідомості на різних етапах професійного усвідомлення людини, розроблено критерії діагностування розвитку цього особистісного утворення. Окреслено напрями роботи з формування професійної самосвідомості особистості.

Ключові слова: самосвідомість; професійна самосвідомість; структурні компоненти; система формування; етапи формування; самоусвідомлення; критерії оцінювання; рівні розвитку; показники ефективності.

Біографія автора

Руслана Любар, Криворізький державний педагогічний університет.

Kандидат педагогічних наук, доцент, завідувач кафедри методики музичного виховання.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-01-06

Як цитувати

Любар, Р. (2022). СТРУКТУРНІ КОМПОНЕНТИ ПРОФЕСІЙНОЇ САМОСВІДОМОСТІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ. Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи, (2(6), 112–118. https://doi.org/10.31499/2706-6258.2(6).2021.247632

Номер

Розділ

Статті