СТРУКТУРНІ КОМПОНЕНТИ ПРОФЕСІЙНОЇ САМОСВІДОМОСТІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2706-6258.2(6).2021.247632Анотація
У статті досліджено структурні компоненти професійної самосвідомості майбутніх фахівців. Висвітлено погляди науковців щодо змісту та структури самосвідомості особистості, зокрема професійної самосвідомості. Визначено три етапи її формування, виділено складники у структурі професійної самосвідомості на різних етапах професійного усвідомлення людини, розроблено критерії діагностування розвитку цього особистісного утворення. Окреслено напрями роботи з формування професійної самосвідомості особистості.
Ключові слова: самосвідомість; професійна самосвідомість; структурні компоненти; система формування; етапи формування; самоусвідомлення; критерії оцінювання; рівні розвитку; показники ефективності.
##submission.downloads##
Опубліковано
2022-01-06
Як цитувати
Любар, Р. (2022). СТРУКТУРНІ КОМПОНЕНТИ ПРОФЕСІЙНОЇ САМОСВІДОМОСТІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ. Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи, (2(6), 112–118. https://doi.org/10.31499/2706-6258.2(6).2021.247632
Номер
Розділ
Статті