ПЕДАГОГІЧНА ТВОРЧІСТЬ ЯК ЗНАЧИМИЙ КОМПОНЕНТ У ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ

Автор(и)

  • Вікторія Макарчук Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини., Україна https://orcid.org/0000-0003-1383-121X

DOI:

https://doi.org/10.31499/2706-6258.2(6).2021.247637

Анотація

У статті проаналізовано педагогічну творчість як значущий компонент у процесі професійної підготовки майбутнього вчителя початкової школи. Розглянуто поняття «творчість», «педагогічна творчість» у контексті професійної підготовки майбутнього вчителя початкової школи. Акцентовано на тому, що фундаментом для формування педагогічної творчості майбутніх учителів початкової школи у закладі вищої педагогічної освіти є педагогічна взаємодія, у якій викладач і здобувач вищої освіти виступають суб’єктами творення освітнього середовища.

Ключові слова: творчість і креативність; педагогічна творчість; майбутній учитель початкової школи; професійна підготовка; освітнє середовище; заклад вищої освіти; професійні компетентності; молодші школярі; педагогічна взаємодія.

Біографія автора

Вікторія Макарчук, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Kандидат педагогічних наук, доцент кафедри виховних технологій та педагогічної творчості.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-01-06

Як цитувати

Макарчук, В. (2022). ПЕДАГОГІЧНА ТВОРЧІСТЬ ЯК ЗНАЧИМИЙ КОМПОНЕНТ У ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи, (2(6), 119–125. https://doi.org/10.31499/2706-6258.2(6).2021.247637

Номер

Розділ

Статті