ПЕДАГОГІЧНА ТВОРЧІСТЬ ЯК ЗНАЧИМИЙ КОМПОНЕНТ У ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2706-6258.2(6).2021.247637Анотація
У статті проаналізовано педагогічну творчість як значущий компонент у процесі професійної підготовки майбутнього вчителя початкової школи. Розглянуто поняття «творчість», «педагогічна творчість» у контексті професійної підготовки майбутнього вчителя початкової школи. Акцентовано на тому, що фундаментом для формування педагогічної творчості майбутніх учителів початкової школи у закладі вищої педагогічної освіти є педагогічна взаємодія, у якій викладач і здобувач вищої освіти виступають суб’єктами творення освітнього середовища.
Ключові слова: творчість і креативність; педагогічна творчість; майбутній учитель початкової школи; професійна підготовка; освітнє середовище; заклад вищої освіти; професійні компетентності; молодші школярі; педагогічна взаємодія.