ВИКОРИСТАННЯ КОМП’ЮТЕРНИХ ЗАСОБІВ РОЗВИТКУ МОТИВАЦІЇ УЧНІВ ДО ВИВЧЕННЯ МАТЕМАТИКИ: КРИТЕРІЇ ЕФЕКТИВНОСТІ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2706-6258.2(6).2021.248135Анотація
У статті розглянуто проблему розвитку пізнавальної активності учнів на уроках математики з використанням комп’ютерних засобів у контексті завдань особистісно орієнтованого навчання. Виокремлено показники розвитку пізнавальної активності та запропоновано методику оцінки впливу використання комп’ютерних засобів при вивченні окремих тем і розділів математики у 7‒9 класах ЗЗСО. Наведено результати та здійснено аналіз динаміки показників експериментального впливу використання комп’ютерних інтерактивних засобів на мотивацію та рівень математичної тривожності учнів.
Ключові слова: особистісно орієнтоване навчання; математичні дисципліни; математична тривожність; педагогічні умови; засоби навчання математики; мотивація до вивчення математики; інтерактивні комп’ютерні засоби навчання; успішність у вивченні математики.