ВИКОРИСТАННЯ КОМП’ЮТЕРНИХ ЗАСОБІВ РОЗВИТКУ МОТИВАЦІЇ УЧНІВ ДО ВИВЧЕННЯ МАТЕМАТИКИ: КРИТЕРІЇ ЕФЕКТИВНОСТІ

Автор(и)

  • Тетяна Таблер Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького., Україна https://orcid.org/0000-0002-5489-3874

DOI:

https://doi.org/10.31499/2706-6258.2(6).2021.248135

Анотація

У статті розглянуто проблему розвитку пізнавальної активності учнів на уроках математики з використанням комп’ютерних засобів у контексті завдань особистісно орієнтованого навчання. Виокремлено показники розвитку пізнавальної активності та запропоновано методику оцінки впливу використання комп’ютерних засобів при вивченні окремих тем і розділів математики у 7‒9 класах ЗЗСО. Наведено результати та здійснено аналіз динаміки показників експериментального впливу використання комп’ютерних інтерактивних засобів на мотивацію та рівень математичної тривожності учнів.

Ключові слова: особистісно орієнтоване навчання; математичні дисципліни; математична тривожність; педагогічні умови; засоби навчання математики; мотивація до вивчення математики; інтерактивні комп’ютерні засоби навчання; успішність у вивченні математики.

Біографія автора

Тетяна Таблер, Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького.

Aсистент кафедри математики і фізики.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-01-06

Як цитувати

Таблер, Т. (2022). ВИКОРИСТАННЯ КОМП’ЮТЕРНИХ ЗАСОБІВ РОЗВИТКУ МОТИВАЦІЇ УЧНІВ ДО ВИВЧЕННЯ МАТЕМАТИКИ: КРИТЕРІЇ ЕФЕКТИВНОСТІ. Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи, (2(6), 126–136. https://doi.org/10.31499/2706-6258.2(6).2021.248135

Номер

Розділ

Статті