ФОРМУВАННЯ SOFT SKILLS У МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ ЯК УМОВА РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОФЕСІЙНОГО СТАНДАРТУ ВЧИТЕЛЯ

Автор(и)

  • Наталія Безлюдна Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини., Україна https://orcid.org/0000-0002-1308-4448
  • Наталка Дудник Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини., Україна https://orcid.org/0000-0003-4823-3463

DOI:

https://doi.org/10.31499/2706-6258.2(6).2021.248137

Анотація

Авторами статті розглянуто варіанти організації освітньої діяльності майбутніх педагогів щодо формування soft skills як умови реалізації професійного стандарту вчителя. Розглянуто професійний стандарт учителя та виокремлено низку компетентностей, формування яких залежить від розвитку soft skills. Проаналізовано результати опитування викладачів, здобувачів освіти та стейкхолдерів щодо проблеми формування soft skills та виявлено труднощі у їхньому формуванні. Запропоновано карту розвитку soft skills на заняттях з педагогіки, зокрема розкрито потенціал використання моделі «перевернутого класу» як однієї з передових технологій побудови навчального процесу.

Ключові слова: формування; soft skills; hard skills; майбутні вчителі; професійний стандарт учителя; освітній процес; заклад вищої освіти; сучасні форми і технології навчання; «перевернутий клас».

Біографії авторів

Наталія Безлюдна, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Kандидат педагогічних наук, доцент кафедри педагогіки та освітнього менеджменту.

Наталка Дудник, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Kандидат педагогічних наук, доцент кафедри педагогіки та освітнього менеджменту.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-01-06

Як цитувати

Безлюдна, Н., & Дудник, Н. (2022). ФОРМУВАННЯ SOFT SKILLS У МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ ЯК УМОВА РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОФЕСІЙНОГО СТАНДАРТУ ВЧИТЕЛЯ. Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи, (2(6), 137–143. https://doi.org/10.31499/2706-6258.2(6).2021.248137

Номер

Розділ

Статті