ФОРМУВАННЯ SOFT SKILLS У МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ ЯК УМОВА РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОФЕСІЙНОГО СТАНДАРТУ ВЧИТЕЛЯ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2706-6258.2(6).2021.248137Анотація
Авторами статті розглянуто варіанти організації освітньої діяльності майбутніх педагогів щодо формування soft skills як умови реалізації професійного стандарту вчителя. Розглянуто професійний стандарт учителя та виокремлено низку компетентностей, формування яких залежить від розвитку soft skills. Проаналізовано результати опитування викладачів, здобувачів освіти та стейкхолдерів щодо проблеми формування soft skills та виявлено труднощі у їхньому формуванні. Запропоновано карту розвитку soft skills на заняттях з педагогіки, зокрема розкрито потенціал використання моделі «перевернутого класу» як однієї з передових технологій побудови навчального процесу.
Ключові слова: формування; soft skills; hard skills; майбутні вчителі; професійний стандарт учителя; освітній процес; заклад вищої освіти; сучасні форми і технології навчання; «перевернутий клас».