НАУКОВО-МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ ВИКОРИСТАННЯ МЕТОДУ ПРОЄКТІВ ПРИ НАВЧАННІ «БІОЛОГІЇ І ЕКОЛОГІЇ» В СТАРШІЙ ШКОЛІ ТА «ОСНОВ ЗДОРОВ’Я» У СЕРЕДНІЙ ШКОЛІ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31499/2706-6258.2(6).2021.248148

Анотація

У статті досліджено значення використання методу проєктів при навчанні «Біології і екології» у старшій школі та «Основ здоров’я» у середній школі як методу інтеграції змісту природничої освіти та умови ефективного навчання учнів. Актуальність відповідної теми в тому, що сьогодні спостерігається багатовекторне використання «методу проєктів» при навчанні в школі. Ведуться нові розробки щодо застосування проєктного навчання. Організація проєктної діяльності в освітньому процесі передбачає під собою спеціально організований учителем процес.

Ключові слова: метод проєктів; проєктна діяльність; інтеграція; біологія; екологія; природничо-наукова освіта; природничо-наукова компетентність; творчі здібності.

Біографія автора

Сергій Скрипник, Хмельницький національний університет.

Kандидат педагогічних наук, доцент кафедри екології та біологічної освіти.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-01-06

Як цитувати

Скрипник, С. (2022). НАУКОВО-МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ ВИКОРИСТАННЯ МЕТОДУ ПРОЄКТІВ ПРИ НАВЧАННІ «БІОЛОГІЇ І ЕКОЛОГІЇ» В СТАРШІЙ ШКОЛІ ТА «ОСНОВ ЗДОРОВ’Я» У СЕРЕДНІЙ ШКОЛІ. Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи, (2(6), 161–169. https://doi.org/10.31499/2706-6258.2(6).2021.248148

Номер

Розділ

Статті