ВИХОВАННЯ ГРОМАДЯНСЬКОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ НА ІНТЕГРОВАНИХ УРОКАХ МИСТЕЦТВА

Автор(и)

  • Петро Волошин Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини., Україна https://orcid.org/0000-0002-6235-8003
  • Ганна Волошина Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини., Україна https://orcid.org/0000-0003-1039-6056

DOI:

https://doi.org/10.31499/2706-6258.2(6).2021.248152

Анотація

У статті порушено проблему виховання громадянських якостей особистості молодшого школяра у процесі вивчення інтегрованого курсу «Мистецтво» в початковій школі. Розкрито змістовий аспект поняття «громадянськість», виокремлено його складові (почуття власної гідності, внутрішня свобода особистості, дисциплінованість, повага й довір’я до державної влади, готовність виконувати свої громадянські обов’язки). Здійснено аналіз підручників для початкової школи з інтегрованого курсу «Мистецтво», які є важливим засобом формування знань і розвитку творчих умінь з мистецтва музики, викладених відповідно до мети навчання та реалізації поставлених виховних.

Ключові слова: громадянське виховання; зміст освіти; інтегрований курс; складова громадянськості; підручник; народна пісня; колискова; календарна обрядовість; національна ідентичність; рідна мова.

Біографії авторів

Петро Волошин, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Kандидат педагогічних наук, доцент.

Ганна Волошина, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Kандидат педагогічних наук, доцент.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-01-06

Як цитувати

Волошин, П., & Волошина, Г. (2022). ВИХОВАННЯ ГРОМАДЯНСЬКОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ НА ІНТЕГРОВАНИХ УРОКАХ МИСТЕЦТВА. Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи, (2(6), 170–177. https://doi.org/10.31499/2706-6258.2(6).2021.248152

Номер

Розділ

Статті