ВИХОВАННЯ ГРОМАДЯНСЬКОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ НА ІНТЕГРОВАНИХ УРОКАХ МИСТЕЦТВА
DOI:
https://doi.org/10.31499/2706-6258.2(6).2021.248152Анотація
У статті порушено проблему виховання громадянських якостей особистості молодшого школяра у процесі вивчення інтегрованого курсу «Мистецтво» в початковій школі. Розкрито змістовий аспект поняття «громадянськість», виокремлено його складові (почуття власної гідності, внутрішня свобода особистості, дисциплінованість, повага й довір’я до державної влади, готовність виконувати свої громадянські обов’язки). Здійснено аналіз підручників для початкової школи з інтегрованого курсу «Мистецтво», які є важливим засобом формування знань і розвитку творчих умінь з мистецтва музики, викладених відповідно до мети навчання та реалізації поставлених виховних.
Ключові слова: громадянське виховання; зміст освіти; інтегрований курс; складова громадянськості; підручник; народна пісня; колискова; календарна обрядовість; національна ідентичність; рідна мова.