ІСТОРИЧНИЙ АСПЕКТ СТАНОВЛЕННЯ І РОЗВИТКУ ПЕДАГОГІКИ ПАРТНЕРСТВА
DOI:
https://doi.org/10.31499/2706-6258.2(6).2021.248212Анотація
У статті на основі ретроспективного аналізу прогресивних філософсько-педагогічних ідей здійснено періодизацію становлення і розвитку педагогіки партнерства як гуманістичної традиції. Виділено два періоди: підготовчий та період повноцінної її розробки. Представлено історичний шлях педагогіки партнерства: від розрізнених думок та ідей античних філософів, педагогів, представників гуманістичної педагогічної думки – до виникнення наукових концепцій та теорій педагогіки співробітництва, які надалі лягли в основу розробки теорії педагогіки партнерства.
Ключові слова: педагогіка партнерства; педагогіка співробітництва; філософська думка; гуманізм; педагоги-новатори; Нова українська школа; періодизація; становлення і розвиток.
##submission.downloads##
Опубліковано
2022-01-06
Як цитувати
Ткачук, Л. (2022). ІСТОРИЧНИЙ АСПЕКТ СТАНОВЛЕННЯ І РОЗВИТКУ ПЕДАГОГІКИ ПАРТНЕРСТВА. Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи, (2(6), 193–201. https://doi.org/10.31499/2706-6258.2(6).2021.248212
Номер
Розділ
Статті