ІСТОРИЧНИЙ АСПЕКТ СТАНОВЛЕННЯ І РОЗВИТКУ ПЕДАГОГІКИ ПАРТНЕРСТВА

Автор(и)

  • Лариса Ткачук Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини., Україна https://orcid.org/0000-0003-3337-2540

DOI:

https://doi.org/10.31499/2706-6258.2(6).2021.248212

Анотація

У статті на основі ретроспективного аналізу прогресивних філософсько-педагогічних ідей здійснено періодизацію становлення і розвитку педагогіки партнерства як гуманістичної традиції. Виділено два періоди: підготовчий та період повноцінної її розробки. Представлено історичний шлях педагогіки партнерства: від розрізнених думок та ідей античних філософів, педагогів, представників гуманістичної педагогічної думки – до виникнення наукових концепцій та теорій педагогіки співробітництва, які надалі лягли в основу розробки теорії педагогіки партнерства.

Ключові слова: педагогіка партнерства; педагогіка співробітництва; філософська думка; гуманізм; педагоги-новатори; Нова українська школа; періодизація; становлення і розвиток.

Біографія автора

Лариса Ткачук, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Kандидат педагогічних наук, доцент кафедри педагогіки та освітнього менеджменту.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-01-06

Як цитувати

Ткачук, Л. (2022). ІСТОРИЧНИЙ АСПЕКТ СТАНОВЛЕННЯ І РОЗВИТКУ ПЕДАГОГІКИ ПАРТНЕРСТВА. Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи, (2(6), 193–201. https://doi.org/10.31499/2706-6258.2(6).2021.248212

Номер

Розділ

Статті