РОЛЬ ЕТИЧНИХ ПРИНЦИПІВ ТА НОРМ У ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОГО САМОВИЗНАЧЕННЯ УЧНІВСЬКОЇ МОЛОДІ НА УРОКАХ ТЕХНОЛОГІЙ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2706-6258.2(6).2021.248213Анотація
У статті розкрито сутність етичних норм та принципів, їхнє значення для об’єктивного та неупередженого процесу професійного самовизначення школярів у процесі технологічної підготовки у закладах загальної середньої освіти. Виокремлено та схарактеризовано етичні принципи профорієнтаційного процесу. Також визначено та проаналізовано пов’язані та інтегровані з морально-етичними принципами й нормами принципи проєктування методів впливу на особистість підлітка. Крім того, описано показники професійної готовності педагога до сприяння професійному самовизначенню підлітків.
Ключові слова: професійне самовизначення учнів; профорієнтація; етика; етична поведінка; етичні принципи; професіоналізм учителя; учитель технологій; особистість.
##submission.downloads##
Опубліковано
2022-01-06
Як цитувати
Бербец, В. (2022). РОЛЬ ЕТИЧНИХ ПРИНЦИПІВ ТА НОРМ У ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОГО САМОВИЗНАЧЕННЯ УЧНІВСЬКОЇ МОЛОДІ НА УРОКАХ ТЕХНОЛОГІЙ. Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи, (2(6), 202–208. https://doi.org/10.31499/2706-6258.2(6).2021.248213
Номер
Розділ
Статті