РОЛЬ ЕТИЧНИХ ПРИНЦИПІВ ТА НОРМ У ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОГО САМОВИЗНАЧЕННЯ УЧНІВСЬКОЇ МОЛОДІ НА УРОКАХ ТЕХНОЛОГІЙ

Автор(и)

  • Віталій Бербец Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини., Україна https://orcid.org/0000-0003-2798-9210

DOI:

https://doi.org/10.31499/2706-6258.2(6).2021.248213

Анотація

У статті розкрито сутність етичних норм та принципів, їхнє значення для об’єктивного та неупередженого процесу професійного самовизначення школярів у процесі технологічної підготовки у закладах загальної середньої освіти. Виокремлено та схарактеризовано етичні принципи профорієнтаційного процесу. Також визначено та проаналізовано пов’язані та інтегровані з морально-етичними принципами й нормами принципи проєктування методів впливу на особистість підлітка. Крім того, описано показники професійної готовності педагога до сприяння професійному самовизначенню підлітків.

Ключові слова: професійне самовизначення учнів; профорієнтація; етика; етична поведінка; етичні принципи; професіоналізм учителя; учитель технологій; особистість.

Біографія автора

Віталій Бербец, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Kандидат педагогічних наук, доцент кафедри технологічної освіти.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-01-06

Як цитувати

Бербец, В. (2022). РОЛЬ ЕТИЧНИХ ПРИНЦИПІВ ТА НОРМ У ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОГО САМОВИЗНАЧЕННЯ УЧНІВСЬКОЇ МОЛОДІ НА УРОКАХ ТЕХНОЛОГІЙ. Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи, (2(6), 202–208. https://doi.org/10.31499/2706-6258.2(6).2021.248213

Номер

Розділ

Статті