ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-МЕТОДИЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ СТУДЕНТАМИ ЗАКЛАДІВ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ

Автор(и)

  • Станіслав Ткачук Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини., Україна https://orcid.org/0000-0001-5077-5865
  • Олексій Мельник Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини., Україна https://orcid.org/0000-0003-3220-4676

DOI:

https://doi.org/10.31499/2706-6258.2(6).2021.248219

Анотація

Проведено аналіз у галузі підготовки молодших бакалаврів спеціальності 121 «Інженерія програмного забезпечення» з огляду на розвиток інформаційних технологій та змін, що відбуваються в науці, техніці, технологіях, у законодавчій базі економіки й освіти. Освітній процес недостатньо забезпечений навчально-методичними матеріалами, спрямованими на формування проєктувальних умінь у галузі розробки програмних продуктів; недостатньо технологічно забезпечена автоматизація навчально-методичного, організаційно-управлінського, виховного процесів у закладах фахової передвищої освіти.

Ключові слова: інформаційно-методичне забезпечення; заклади фахової передвищої освіти; професійна освіта; освітній процес; інформаційно-освітнє середовище; інженерія програмного забезпечення; цифрова компетентність; інформаційна система.

Біографії авторів

Станіслав Ткачук, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Доктор педагогічних наук, професор, декан факультету інженерно-педагогічної освіти.

Олексій Мельник, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Kандидат технічних наук, доцент, завідувач кафедри професійної освіти та технологій за профілями.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-01-06

Як цитувати

Ткачук, С., & Мельник, О. (2022). ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-МЕТОДИЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ СТУДЕНТАМИ ЗАКЛАДІВ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ. Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи, (2(6), 209–215. https://doi.org/10.31499/2706-6258.2(6).2021.248219

Номер

Розділ

Статті