ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-МЕТОДИЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ СТУДЕНТАМИ ЗАКЛАДІВ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2706-6258.2(6).2021.248219Анотація
Проведено аналіз у галузі підготовки молодших бакалаврів спеціальності 121 «Інженерія програмного забезпечення» з огляду на розвиток інформаційних технологій та змін, що відбуваються в науці, техніці, технологіях, у законодавчій базі економіки й освіти. Освітній процес недостатньо забезпечений навчально-методичними матеріалами, спрямованими на формування проєктувальних умінь у галузі розробки програмних продуктів; недостатньо технологічно забезпечена автоматизація навчально-методичного, організаційно-управлінського, виховного процесів у закладах фахової передвищої освіти.
Ключові слова: інформаційно-методичне забезпечення; заклади фахової передвищої освіти; професійна освіта; освітній процес; інформаційно-освітнє середовище; інженерія програмного забезпечення; цифрова компетентність; інформаційна система.