ЗДАТНІСТЬ ДО РОБОТИ В КОМАНДІ ЯК СУЧАСНА ПРОФЕСІЙНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ ПЕДАГОГІЧНОГО ПРАЦІВНИКА

Автор(и)

  • Марія Денисюк Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини., Україна https://orcid.org/0000-0003-2132-6598
  • Олександр Коберник Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини., Україна https://orcid.org/0000-0002-2842-0168

DOI:

https://doi.org/10.31499/2706-6258.2(6).2021.248223

Анотація

У статті з’ясовано актуальність та перспективність формування досвіду командної роботи у майбутніх педагогів, що розглядається в нормативних документах як важлива загальна, так і професійна компетентність. Охарактеризовано сутність поняття «команда» та «командна робота», розкрито провідні риси командної роботи як спільної діяльності людей, що спрямована на вирішення конкретної проблеми або завдання і реалізації поставленої мети; стверджується, що такий вид об’єднання педагогічних працівників – це важливий інструмент для особистісного та професійного зростання кожного з них.

Ключові слова: компетентність; професійна компетентність; команда; командна робота; педагогічні працівники; риси команди; типи команд; формування досвіду командної роботи.

Біографії авторів

Марія Денисюк, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Aспірант.

Олександр Коберник, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Доктор педагогічних наук, професор кафедри педагогіки та освітнього менеджменту.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-01-06

Як цитувати

Денисюк, М., & Коберник, О. (2022). ЗДАТНІСТЬ ДО РОБОТИ В КОМАНДІ ЯК СУЧАСНА ПРОФЕСІЙНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ ПЕДАГОГІЧНОГО ПРАЦІВНИКА. Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи, (2(6), 216–223. https://doi.org/10.31499/2706-6258.2(6).2021.248223

Номер

Розділ

Статті