ДОБІР І КОНСТРУЮВАННЯ ЗМІСТУ НАВЧАЛЬНИХ МАТЕРІАЛІВ ЗІ ШКІЛЬНОЇ ПРИРОДНИЧОЇ ОСВІТИ В КОНТЕКСТІ СУЧАСНИХ ПРОВІДНИХ ОСВІТНІХ ПАРАДИГМ (НА ПРИКЛАДІ ВИВЧЕННЯ ОСНОВ СПЕЦІАЛЬНОЇ ТЕОРІЇ ВІДНОСНОСТІ В ЗЗСО)
DOI:
https://doi.org/10.31499/2706-6258.2(6).2021.250427Анотація
У статті обґрунтовано процедуру добору і конструювання цілісного змісту навчальних матеріалів, недиспаратних щодо морального становлення особистості учня та прогностично-перспективних щодо організації навчально-пізнавальної діяльності й розгортання психологічних процесів, провідних в освітній діяльності, насамперед реалізації механізмів і процедур критичного мислення. Специфічним завданням статті є обґрунтування нового змісту навчання основ спеціальної теорії відносності в закладах загальної середньої освіти та в методичній системі підготовки майбутніх учителів фізики.
Ключові слова: природнича освіта; особистісно орієнтований зміст навчання; критичне мислення; вивчення основ спеціальної теорії відносності; очікувані (прогнозовані) результати навчання.