ДОБІР І КОНСТРУЮВАННЯ ЗМІСТУ НАВЧАЛЬНИХ МАТЕРІАЛІВ ЗІ ШКІЛЬНОЇ ПРИРОДНИЧОЇ ОСВІТИ В КОНТЕКСТІ СУЧАСНИХ ПРОВІДНИХ ОСВІТНІХ ПАРАДИГМ (НА ПРИКЛАДІ ВИВЧЕННЯ ОСНОВ СПЕЦІАЛЬНОЇ ТЕОРІЇ ВІДНОСНОСТІ В ЗЗСО)

Автор(и)

  • Михайло Мартинюк Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини., Ukraine http://orcid.org/0000-0002-1608-9148
  • Володимир Миколайко Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини., Ukraine http://orcid.org/0000-0002-0515-1241
  • Олександр Підгорний Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини., Ukraine http://orcid.org/0000-0002-1614-0417
  • Валентин Хитрук Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини., Ukraine http://orcid.org/0000-0003-1978-9016

DOI:

https://doi.org/10.31499/2706-6258.2(6).2021.250427

Анотація

У статті обґрунтовано процедуру добору і конструювання цілісного змісту навчальних матеріалів, недиспаратних щодо морального становлення особистості учня та прогностично-перспективних щодо організації навчально-пізнавальної діяльності й розгортання психологічних процесів, провідних в освітній діяльності, насамперед реалізації механізмів і процедур критичного мислення. Специфічним завданням статті є обґрунтування нового змісту навчання основ спеціальної теорії відносності в закладах загальної середньої освіти та в методичній системі підготовки майбутніх учителів фізики.

Ключові слова: природнича освіта; особистісно орієнтований зміст навчання; критичне мислення; вивчення основ спеціальної теорії відносності; очікувані (прогнозовані) результати навчання.

Біографії авторів

Михайло Мартинюк, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Доктор педагогічних наук, професор, дійсний член НАПН України, завідувач кафедри фізики та інтегративних технологій навчання природничих наук.

Володимир Миколайко, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Kандидат педагогічних наук, проректор з міжнародних зв’язків та стратегічного розвитку.

Олександр Підгорний, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Bикладач кафедри фізики та інтегративних технологій навчання природничих наук, аспірант кафедри педагогіки та освітнього менеджменту.

Валентин Хитрук, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Kандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри фізики та інтегративних технологій навчання природничих наук.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-01-06

Номер

Розділ

Статті