МЕТОДИ МОТИВАЦІЙ І ЦІЛЕВИЗНАЧЕННЯ – ЯК ВАЖЛИВІ СКЛАДНИКИ УСПІШНОГО ПРОЦЕСУ УЧІННЯ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2706-6258.1(7).2022.261081Анотація
Схарактеризовано методи мотивації та цілевизначення, які є компонентами лінгводидактичного інструментарію. Окреслено сутність та особливості методів мотивації та цілевизначення уроку української мови і шляхи реалізації їх у сучасних умовах навчання. Методи мотивації забезпечують успіх процесу навчання, стимулюють і спонукають усіх учасників освітнього процесу до активної співдіяльності. Методи цілевизначення передбачають усвідомлений вибір цілей навчання і створення таксономії особистісних цілей.
Ключові слова: лінгводидактичний інструментарій; методи навчання; мотив; мотивація; методи мотивації; ціль; цілевизначення; методи цілевизначення.
##submission.downloads##
Опубліковано
2022-05-25
Як цитувати
Кучеренко, І. (2022). МЕТОДИ МОТИВАЦІЙ І ЦІЛЕВИЗНАЧЕННЯ – ЯК ВАЖЛИВІ СКЛАДНИКИ УСПІШНОГО ПРОЦЕСУ УЧІННЯ. Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи, (1(7), 13–21. https://doi.org/10.31499/2706-6258.1(7).2022.261081
Номер
Розділ
Статті