МЕТОДИ МОТИВАЦІЙ І ЦІЛЕВИЗНАЧЕННЯ – ЯК ВАЖЛИВІ СКЛАДНИКИ УСПІШНОГО ПРОЦЕСУ УЧІННЯ

Автор(и)

  • Ірина Кучеренко Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини., Україна https://orcid.org/0000-0001-8005-6757

DOI:

https://doi.org/10.31499/2706-6258.1(7).2022.261081

Анотація

Схарактеризовано методи мотивації та цілевизначення, які є компонентами лінгводидактичного інструментарію. Окреслено сутність та особливості методів мотивації та цілевизначення уроку української мови і шляхи реалізації їх у сучасних умовах навчання. Методи мотивації забезпечують успіх процесу навчання, стимулюють і спонукають усіх учасників освітнього процесу до активної співдіяльності. Методи цілевизначення передбачають усвідомлений вибір цілей навчання і створення таксономії особистісних цілей.

Ключові слова: лінгводидактичний інструментарій; методи навчання; мотив; мотивація; методи мотивації; ціль; цілевизначення; методи цілевизначення.

Біографія автора

Ірина Кучеренко, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Доктор педагогічних наук, професор, професор кафедри практичного мовознавства.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-05-25

Як цитувати

Кучеренко, І. (2022). МЕТОДИ МОТИВАЦІЙ І ЦІЛЕВИЗНАЧЕННЯ – ЯК ВАЖЛИВІ СКЛАДНИКИ УСПІШНОГО ПРОЦЕСУ УЧІННЯ. Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи, (1(7), 13–21. https://doi.org/10.31499/2706-6258.1(7).2022.261081

Номер

Розділ

Статті