ДО ПИТАННЯ ЗМІСТУ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ОСВІТИ КЕРІВНИКІВ ЗАКЛАДІВ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ

Автор(и)

  • Анастасія Аносова КНЗ КОР «Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів»., Україна https://orcid.org/0000-0003-3293-0635

DOI:

https://doi.org/10.31499/2706-6258.1(7).2022.261082

Анотація

Статтю присвячено актуальним аспектам змісту післядипломної освіти керівників закладів загальної середньої освіти, які працюють на «передовій» сучасних освітніх змін. У контексті ключових задач післядипломної освіти, таких її характеристик, як націленість на сталий професійний розвиток, адаптивність до соціокультурних умов, прогностично-випереджальний характер, розглядаються акценти підвищення кваліфікації директорів шкіл, зокрема у форматах формальної, неформальної та інформальної освіти. Підкреслено роль закладів післядипломної педагогічної освіти у процесах імплементації професійного стандарту керівника ЗЗСО та поступового переходу функціонування шкіл у режимі організаційної, кадрової, академічної та фінансової автономії.

Ключові слова: професійний розвиток; післядипломна освіта; неперервна професійна освіта; керівник закладу загальної середньої освіти; формальна, неформальна, інформальна освіта; модернізація освіти; професійний стандарт директора закладу загальної середньої освіти; траєкторія професійного розвитку; мотивація; самовдосконалення.

Біографія автора

Анастасія Аносова, КНЗ КОР «Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів».

Kандидат педагогічних наук, доцент кафедри педагогіки, психології та менеджменту освіти.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-05-25

Як цитувати

Аносова, А. (2022). ДО ПИТАННЯ ЗМІСТУ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ОСВІТИ КЕРІВНИКІВ ЗАКЛАДІВ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ. Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи, (1(7), 22–30. https://doi.org/10.31499/2706-6258.1(7).2022.261082

Номер

Розділ

Статті