ВИВЧЕННЯ ГЕОГРАФІЇ В ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ ЧЕРЕЗ ІНТЕГРОВАНИЙ ЗМІСТ КУРСІВ ЗА ВИБОРОМ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2706-6258.1(7).2022.261084Анотація
У статті досліджено актуальні проблеми шкільної методики, що виникають при викладанні географії. Встановлено, що інтегративний характер географії вимагає використання варіативного чинника для посилення основних географічних курсів в школі, таким чином виникає потреба в курсах за вибором. Досліджено практику впровадження інтегративних курсів за вибором у шкільній географічній освіті. Доведено ефективність упровадження інтегрованих географічних курсів, необхідність розроблення сучасних навчальних програм з природничих предметів, що є комплексними й створеними на основі єдиної освітньої галузі державного стандарту.
Ключові слова: інтегративне навчання; природнича освіта; курси за вибором; вивчення географії; предметні компетентності; заклади загальної середньої освіти; навчальний матеріал; компетентнісний підхід.