ВИВЧЕННЯ ГЕОГРАФІЇ В ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ ЧЕРЕЗ ІНТЕГРОВАНИЙ ЗМІСТ КУРСІВ ЗА ВИБОРОМ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31499/2706-6258.1(7).2022.261084

Анотація

У статті досліджено актуальні проблеми шкільної методики, що виникають при викладанні географії. Встановлено, що інтегративний характер географії вимагає використання варіативного чинника для посилення основних географічних курсів в школі, таким чином виникає потреба в курсах за вибором. Досліджено практику впровадження інтегративних курсів за вибором у шкільній географічній освіті. Доведено ефективність упровадження інтегрованих географічних курсів, необхідність розроблення сучасних навчальних програм з природничих предметів, що є комплексними й створеними на основі єдиної освітньої галузі державного стандарту.

Ключові слова: інтегративне навчання; природнича освіта; курси за вибором; вивчення географії; предметні компетентності; заклади загальної середньої освіти; навчальний матеріал; компетентнісний підхід.

Біографії авторів

Тетяна Назаренко, Інститут педагогіки НАПН України.

Доктор педагогічних наук, старший науковий співробітник, завідувачка відділу навчання географії та економіки.

Оксана Браславська, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри географії та методики її навчання.

Людмила Озерова, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Викладач-стажист кафедри географії та методики її навчання.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-05-25

Як цитувати

Назаренко, Т., Браславська, О., & Озерова, Л. (2022). ВИВЧЕННЯ ГЕОГРАФІЇ В ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ ЧЕРЕЗ ІНТЕГРОВАНИЙ ЗМІСТ КУРСІВ ЗА ВИБОРОМ. Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи, (1(7), 39–49. https://doi.org/10.31499/2706-6258.1(7).2022.261084

Номер

Розділ

Статті