РОЗВИТОК КРЕАТИВНОСТІ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЯК ФАКТОРУ АКТИВІЗАЦІЇ ЇХ ЛІДЕРСЬКИХ ЯКОСТЕЙ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2706-6258.1(7).2022.261088Анотація
У статті розкрито зміст понять «лідерські якості» та «креативність», визначено взаємозв’язок креативності та лідерства у дітей дошкільного віку. Викладено сучасні теоретичні підходи до проблеми розвитку креативності, здійснено аналіз зв’язку лідерських якостей і розвитку креативності дітей дошкільного віку. Акцентовано на активній підтримці лідерських проявів дітей дошкільного віку в різноманітних видах творчої діяльності. Визначено соціально-педагогічні умови, необхідні для формування лідерських якостей кожного вихованця.
Ключові слова: дитинство; дошкільний вік; креативність; лідер; лідерські якості; лідерська позиція; творчий потенціал; творче мислення; ігрова діяльність; педагогічний супровід розвитку лідерських якостей вихованців.
##submission.downloads##
Опубліковано
2022-05-25
Як цитувати
Гаврилюк C. (2022). РОЗВИТОК КРЕАТИВНОСТІ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЯК ФАКТОРУ АКТИВІЗАЦІЇ ЇХ ЛІДЕРСЬКИХ ЯКОСТЕЙ. Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи, (1(7), 50–55. https://doi.org/10.31499/2706-6258.1(7).2022.261088
Номер
Розділ
Статті