РОЗВИТОК КРЕАТИВНОСТІ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЯК ФАКТОРУ АКТИВІЗАЦІЇ ЇХ ЛІДЕРСЬКИХ ЯКОСТЕЙ

Автор(и)

  • Cвітлана Гаврилюк Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини., Україна https://orcid.org/0000-0002-1264-3527

DOI:

https://doi.org/10.31499/2706-6258.1(7).2022.261088

Анотація

У статті розкрито зміст понять «лідерські якості» та «креативність», визначено взаємозв’язок креативності та лідерства у дітей дошкільного віку. Викладено сучасні теоретичні підходи до проблеми розвитку креативності, здійснено аналіз зв’язку лідерських якостей і розвитку креативності дітей дошкільного віку. Акцентовано на активній підтримці лідерських проявів дітей дошкільного віку в різноманітних видах творчої діяльності. Визначено соціально-педагогічні умови, необхідні для формування лідерських якостей кожного вихованця.

Ключові слова: дитинство; дошкільний вік; креативність; лідер; лідерські якості; лідерська позиція; творчий потенціал; творче мислення; ігрова діяльність; педагогічний супровід розвитку лідерських якостей вихованців.

Біографія автора

Cвітлана Гаврилюк, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Доктор педагогічних наук, професор кафедри дошкільної освіти.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-05-25

Як цитувати

Гаврилюк C. (2022). РОЗВИТОК КРЕАТИВНОСТІ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЯК ФАКТОРУ АКТИВІЗАЦІЇ ЇХ ЛІДЕРСЬКИХ ЯКОСТЕЙ. Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи, (1(7), 50–55. https://doi.org/10.31499/2706-6258.1(7).2022.261088

Номер

Розділ

Статті