ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ГРОМАДЯНСЬКИХ ЦІННОСТЕЙ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2706-6258.1(7).2022.261090Анотація
Представлено теоретичний аналіз громадянських цінностей у початковій школі, на основі якого розглянуто зміст, мету, завдання громадянського виховання. Розкрито сутність складових понять: «цінність», «громадянські цінності», «громадянськість». Проаналізовано основні громадянські цінності: солідарність, відповідальність, повага, покірність, справедливість, рівність, співпраця. Демократичне громадянське суспільство розглянуто як осередок для розкриття творчих можливостей особистості, задоволення особистих та суспільних інтересів, виховання громадянина України як освіченої, творчої особистості.
Ключові слова: початкова школа; учні молодшого шкільного віку; громадянськість; цінність; громадянські цінності; громадянське виховання; громадянське суспільство; патріотизм.