ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ГРОМАДЯНСЬКИХ ЦІННОСТЕЙ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ

Автор(и)

  • Алла Добридень Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини., Україна https://orcid.org/0000-0003-0786-0161

DOI:

https://doi.org/10.31499/2706-6258.1(7).2022.261090

Анотація

Представлено теоретичний аналіз громадянських цінностей у початковій школі, на основі якого розглянуто зміст, мету, завдання громадянського виховання. Розкрито сутність складових понять: «цінність», «громадянські цінності», «громадянськість». Проаналізовано основні громадянські цінності: солідарність, відповідальність, повага, покірність, справедливість, рівність, співпраця. Демократичне громадянське суспільство розглянуто як осередок для розкриття творчих можливостей особистості, задоволення особистих та суспільних інтересів, виховання громадянина України як освіченої, творчої особистості.

Ключові слова: початкова школа; учні молодшого шкільного віку; громадянськість; цінність; громадянські цінності; громадянське виховання; громадянське суспільство; патріотизм.

Біографія автора

Алла Добридень, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Kандидат педагогічних наук, доцент кафедри виховних технологій та педагогічної творчості.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-05-25

Як цитувати

Добридень, А. (2022). ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ГРОМАДЯНСЬКИХ ЦІННОСТЕЙ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ. Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи, (1(7), 56–61. https://doi.org/10.31499/2706-6258.1(7).2022.261090

Номер

Розділ

Статті